Változnak a Counter-Strike 2 hangjai és ennek csak örülhetünk

A Counter-Strike fejlesztői áprilisban egyetlen egy frissítést sem szállítottak a játékhoz, de még dedikált blogbejegyzés sem született. Szerencsére májusban már más dinamikát vett fel a fejlesztői csapat. Az elmúlt napokban több frissítés is érkezett, legyen szó új pályákról, régi, CS:GO funkciók visszahozataláról vagy kisebb-nagyobb hibajavításokról. Ennek oka nem más, minthogy 2025 júniusában érkezik a soron következő CS2 Major. A Valve munkatársai az ilyen nagy események előtt fokozott tevékenységet mutatnak, ezúttal sincs ez másképp.

Ezúttal igazán idegesítő hibát javított a fejlesztői csapat, ám ehhez érdemes ismerni magát a jelenséget is. A Counter-Strike 2 rajongók már többször jelezték a fejlesztőknek, hogy a hanghatások laggosnak, elcsúszottnak érződnek a CS:GO-hoz képest. Ezt a jelenséget legfőképp a kevlárt ért találatok és hasonló effektek esetében figyelték meg. Nos, úgy tűnik, hogy 2025 áprilisára ezt is sikerült bizonyítani, hiszen sikerült visszafejteni a CS2 fájljait. Jól látható a fenti, áprilisi X/Twitter üzenetben, hogy ez a csúszás tudatos, a fejlesztők direkt állítottak egy 150 ms-os késést az interakció és a hang lejátszása közé. Ez elsőre nem tűnhet soknak, ám a CS:GO-ban ez gyakorlatilag azonnali volt. A Valve mérnökei erre válaszoltak a május 16-én megérkezett csomagban.

Több szinten is javult a Counter-Strike 2 visszajelzése

A Valve mérnökei eltávolították a fenti, 150 ms-es késést, immáron ismételten 0 ms csúszásra készülhetnek a játékosok. Ezen kívül az AK-47 hangján külön is finomítottak a Counter-Strike 2 fejlesztői, melyet a fenti videóban be is mutatott ThourCS. Az eredmény videón is hallható, ám ennél még jobban érzékelhető játék közben. Reméljük a cég lendülete nem fogy el, hiszen még mindig van mit javítani a játékban.

Betöltés...
Keresés
Keresés