A MindsEye alkotója szerint a Rockstar lefizette azokat, akik rosszat írnak a játékról

A MindsEye alkotója szerint, akik rosszat írtak a játékról az új trailer után, azoknak pénzt fizettek a negatívan kritikáért.

A MindsEye egy nagyon ígéretesnek tűnő akció-kaland, amihez nem is olyan rég érkezett egy új gameplay trailer, kiemelve az új funkciókat is. Mivel a játék megalkotásában részt vesz Leslie Benzies, egy korábbi GTA fejlesztő, a játék máris nagy figyelmet kapott. Az egyik újonnan beharangozott funkció lehetővé teszi, hogy saját küldetéseket készítsünk a játékon belüli alkotórendszer segítségével, szóval tényleg figyelemreméltó a törekvés. Annak ellenére viszont, hogy nagyon közel van a 2025. június 10-i megjelenés, a játék általános fogadtatása nem indul túl jól. Sokan, akik látták az új előzetest, problémák sokaságát emelték ki. Például, hogy rövid lesz a kampány, furcsa a vezetés, tele lesz bugokkal vagy épp nem elég jók a karakterek, ellenfelek. Az ilyen visszajelzéseken gondolom senki nem lepődik meg, aki követi a videojátékok világát, de a Build a Rocket Boy társ-vezérigazgatója, Mark Gerhard a hivatalos Discordon arra utalt, hogy szerinte csak az ír rosszat, akinek fizettek érte.

Szerinte az alkotókat és a játékosokat egyaránt lefizették, hogy negatívan beszéljenek a játékról.

Hogy mi?

Nos, a hivatalos Discord szerveren megkérdezték Gerhardot, hogy szerinte azokat az embereket, akik „negatívan kommenteltek, valaki lefizette őket?” Erre azt válaszolta: „100%.” Ezt az állítást nem részletezte különösebben, de megemlítette, hogy „nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláljuk, ki volt”. A feltételezések szerint ez valószínűleg a Rockstar Gamesre utalhat, mivel a GTA és a MindsEye hasonló játékok, és a csapatban néhány volt Rocksztár fejlesztő is részt vesz. Ezzel kapcsolatban a vezető azt mondta, hogy „összehangolt erőfeszítés” zajlik a játék és a stúdió kritizálása kapcsán.

„Összehangolt erőfeszítés zajlik néhány ember részéről, akik nem akarják, hogy Leslie vagy a Build A Rocket Boy sikeres legyen, szóval összehangolt erőfeszítéseket tesznek a játék és a stúdió ócsárolására. Elég könnyű látni a botokat és az ismétlődő válaszokat minden tartalomra, amit közzéteszünk”.

Érdekes módon, amikor ebből a vádaskodásból komolyabb vita kerekedett egy ponton azt mondta: „Nem, én soha nem mondtam ilyet. Tudom, hogy vannak botfarmok, amik negatív kommenteket és dislike-okat posztolnak”. Eközben, amikor egy felhasználó megemlítette, hogy „arra célozni, hogy egy másik stúdió fizet az rossz kritikákért, elég vad kijelentés”, azt válaszolta: „nem vad, ha igaz”.

A kérdés már csak az, hogy az ilyen vádaskodás a negatív kommentek miatt valójában mennyire segíti vagy rontja majd a játék megítélését? Hogy a Build A Rocket Boy mennyire alkotott jó játékot, az hamarosan kiderül: a MindsEye napokon belül, június 10-én megjelenik.

Betöltés...
Keresés
Keresés