Ezért lepték el a csalók a Counter-Strike 2 szervereket

Beszéljünk akármilyen online játékról, egy dologban biztosak lehetünk. Előbb vagy utóbb felbukkannak a szervereken a csalók. Manapság már külön közösségek formálódnak a csalások körül, így egyre nehezebb a fejlesztőknek felvennie a harcot. Ez alól bizony a Counter-Strike 2 sem kivétel. A VAC sosem volt egy erős védelem, gyakorlatilag az összes iparági konkurens lekörözi a Valve által kifejlesztett megoldást. Éppen ezért a cég már egy ideje más eszközökkel próbálja meggátolni a cheaterek térhódítását.

A legtöbb anti-cheat kliens oldalról, még a számítógépen szeretné elkapni a csalásokat. A VAC Live / VACNet azonban szerver oldalról, a lövések, mozgások és egyéb interakciók elemezésével szeretné fülön csípni a cheatereket. A Counter-Strike 2 játékosok azonban úgy vették észre, hogy az utóbbi időben még az átlagnál is több csaló bukkant fel a Premier vagy éppen Casual meccseken. Nos, úgy tűnik, hogy a megérzések ezúttal is jók voltak, ám szerencsére nyomós ok húzódik meg a jelenség mögött.

Ezért lepték el a csalók a Counter-Strike 2 szervereket

A Counter-Strike 2 fejlesztői az elmúlt napokban valóban kikapcsolták a VACNet szerverparkot, ám a több napos leállás indokolt volt. Az Nvidia H100 SXM gyorsítókat újabb, és gyorsabb H200 SXM gyorsítókra cserélték a szervereikben. Így nem csak hatékonyabban, de jóval fürgébben is kiszúrhatja a csalókat a mesterséges intelligencia alapú védelem. A VACNet 3.0 tesztelése már a tavalyi év második felében elstartolt, de még mindig nem beszélhetünk teljes értékű megoldásról. Sokan várnak arra is, hogy az Overwatch funkciót is élesítse a fejlesztői csapat, ám úgy tűnik, hogy még arra is várni kell. A közösség türelme azonban véges, remélhetőleg a Valve nem húzza túl sokáig.

Betöltés...
Keresés
Keresés