Megérkezett a Counter-Strike 2 egyik legfontosabb frissítése

A Counter-Strike 2 idén szeptemberben ünnepelheti megjelenésének második évfordulóját. 2023 márciusában már néhány szerencsés streamer és profi játékos kipróbálhatta a friss klienst, de a hivatalos megjelenésre egészen 2023 szeptemberéig kellett várni. Azóta bizony már sok idő eltelt, ám a játék még messze nem hibátlan. Ide sorolhatjuk a sub-tickkel kapcsolatos anomáliákat, a teljesítményproblémákat vagy éppen a sokszor furán viselkedő animációkat. A csalók is megkeserítik a játékosok életét, így a megfelelő védelem hiányát is ki lehetne emelni.

A Counter-Strike 2 fejlesztői már 2024 során elismerték, hogy egy új, optimalizált animációs rendszeren dolgoznak Counter-Strike 2-höz és a Deadlock-hoz. Ritkán szellőztetnek meg ilyen dolgokat, ám ezt több alkalommal is elhintették már a Twitter vagy épp a Reddit felületén. Úgy tűnik, hogy 2025 júliusáig kellett várni ennek megérkezésére.

Megérkezett a Counter-Strike 2 egyik legfontosabb frissítése

A Counter-Strike 2 hivatalos fiókja július 28-án, nem sokkal 23 után jelentette be a legújabb frissítését. Már a közel 3 GB-os mérete is árulkodó volt, a patch notes pedig nem sok teret hagyott a képzelőerőnek. Nézzük is, hogy mi változott!

Elstartolt tehát az animációk cseréjének első állomása. Az újítás az AnimGraph2 nevet viseli magán, első körben pedig a belső nézetes animációk frissültek, ide sorolva a fegyverek elővételét, a lövést, az újratöltést és az inspect animációkat. Ebből egy kis ízelítőt is találsz a fenti videóban. Ezen kívül pedig a csirkékkel kapcsolatos animációkat is frissítették a programozók. Az új animációk nem csak jobban néznek ki, hanem bizony sokkal kevesebb grafikus és hálózati erőforrással is járhatnak, főleg, ha a külső nézetes animációkat is lecseréli a Valve. A Counter-Strike 2 egyik legfontosabb frissítése lehet a július 28-án megérkezett csomag. Az első időszakban biztosan lesznek bugok, ám előbb-utóbb beérik a fejlesztők munkája. Élesedett még néhány szintén fontos változtatás:

  • Mostantól még pontosabban jósolja meg a játék a kiosztott sebzést mozgás közbeni lövés esetén
  • A shotgunok újratöltése nem indul automatikusan újra, ha megszakította azt a játékos
  • A játékosok kevesebb eséllyel szorulnak be bizonyos pályaelemekbe (pl. surf pályákon)
  • Mostantól helyesen működik majd a játékosok in-game voice hangerejének állítása
  • A fegyverek elővételével és újratöltésével kapcsolatos hangok is frissültek

A fentieken kívül frissült Overpass, Train, Inferno és Dogtown is, kisebb-nagyobb hibajavításokkal, változtatásokkal találkozhatunk ezeken a mapokon.

 

Betöltés...
Keresés
Keresés