Tessék, ennyit változott a Battlefield 6 fizikája, a 2042-höz képest

A Battlefield 6 rombolási mechanikája újra a régi és inkább a Bad Company 2-re emlékeztet, különösen a Battlefield 2042-hez képest.

Bár valóban nagyon sokan csalódtak a Battlefield 2042-ben, és sokan átkozták a készítőket, mégis óriási hype alakult ki a BF 6 körül. A játékosok valamiért adtak az EA-nek még egy esélyt, és milyen jól tették. A BF 6 open beta alapján a játék egyáltalán nem lett rossz. Sőt: az új játék az eddigi legjobb pusztítási effekttel rendelkezik, ami komoly Bad Company 2 + The Finals hangulatot kölcsönöz neki. Ha egymás mellé tesszük, akkor rögtön egyértelmű lesz, hogy mennyire lett más a két játék.

BF 2042 és BF 6 összehasonlítás

Az ElAnalistaDeBits nevű YouTube csatorna összehasonlító videójában nagy hangsúlyt fektettek a Battlefield 6 pusztítási mechanikájára és fizikájára, szemben a Battlefield 2042-vel. Látható, hogy a két játék között hatalmas fejlődés történt a pusztítás és a fizika terén. A BF 6 sokkal, de sokkal valóságosabbnak tűnik, és sokkal több (reális) pusztítást tartalmaz, mint a BF2042. Ne felejtsük el közben, hogy az új játék még béta állapotban van, szóval ez lehet még ennél is szebb és jobb.

Ráadásul az élményhez túl erős vas sem kell: a fejlesztők szerint egy NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti 8 GB videokártya is elég ahhoz, 1440p 60 FPS mellett fusson. Ami azt illeti, természetesen nem csak a rombolás lett más, de a fizika, a lövés is, arról nem is beszélve, hogy a bug és a hiba is jóval kevesebb, mint a BF2042 esetében. Talán ez a BF most tényleg megmutatja, hogy mire is képes a franchise, és visszakapja régi jó hírét. A kérdés már csak az, hogy a hype mennyire lesz tartós…

Betöltés...
Keresés
Keresés