Ez az egyetlen egy beállítás csodát tehetne a CS2-vel

A Counter-Strike 2 játékosok augusztusban sok, meglepően tartalmas frissítésnek örülhettek. Megérkeztek az éjszakai pályák, tovább csiszolták az animációkat. Az FPS számok is mérhetően javultak, főleg a minimum FPS-ek tekintetében, mely még simább játékélményt garantál. Nem titok azonban, hogy bőven lenne még mit fejleszteni az erőforrások kezelésén, a profi játékosok is elégedetlenek a CS2 jelenlegi teljesítményével. Ennek a napokban ismét hangot adtak, még több millió dolláros versenyeken is előfordul, hogy 100 FPS alá esik a képkockák száma, holott több millió forintos gépeken játsszák azokat a meccseket.

Nem titok, hogy a közösség tagjai már sok olyan hibára rámutattak, melyet aztán a Valve mérnökei javítottak is. Több szem többet lát, szerencsére a CS2 rajongók között is akadnak szép számmal programozók, IT-s szakemberek. Úgy tűnik, hogy augusztus közepén egy újabb komoly problémára sikerült rámutatnia a valakinek.

Ez a beállítás sokat segíthetne a CS2 teljesítményén

A CS:GO rendelkezett olyan paranccsal, melynek segítségével a távoli játékosokat nem rajzolta ki a játék. Ez több szempontból is hasznos volt. Egyrészt kevesebb erőforrást használt így a játék, hiszen nem kellett megjelenítenie a valójában nem is látszódó játékosokat. Másrészt pedig a wallhack, azaz a falon átlátó csalások is kevésbé hatékonyan működtek. A CS2-ben azonban valamiért ez kikerült vagy kikapcsolásra került, a játék a pálya túlsó felén futó ellenfelet is kirajzolja, ahogy bizony a csalások is rálátnak a teljes mapra. Néhány közösségi szerveren már tesztelik a parancsot bekapcsolt állapotban is, a jelek alapján 10-20% FPS-t hozhatna a konyhára, ha a Valve a saját szerverein is engedélyezné ezt az opciót. Ez érezhető ugrás lenne, akár gyengébb, akár erősebb masinákról beszélünk. Remélhetőleg a fejlesztők hamarosan a hivatalos szervereken is visszakapcsolják a több szinten is hasznos opciót.

Borító: YT

Betöltés...
Keresés
Keresés