A League of Legends közösség ki nem állhatja a „Remake” rendszert

A League of Legends meccseken meglehetősen gyakori az, hogy egy játékos még az elején kilép, vagy szimplán csak AFK-ol. Ez arra kényszeríti a csapat többi résztvevőjét, hogy a játék hátralévő részét igen hátrányos helyzetben játsszák végig.

Erre a problémára válaszul a Riot úgy döntött, hogy bevezeti az említett Remake rendszert. Ez a rendszer lehetővé teszi a játékosok számára, hogy megszavazzák a játék korai befejezését annak érdekében, hogy ne szenvedjék végig a meccset.

Sok League of Legends játékos szemében ez egy nagyszerű kiegészítés volt, mások szerint azért még lehetne ezt-azt változtatni rajta.

Jelenlegi állapot szerint a meccset elhagyó vagy AFK csapattag csapattársai a háromperces jelzésnél, vagy ha egy játékos 90 másodpercre inaktívnak lett megjelölve, beírhatják a /remake-et.

A Distinger_ nevű redditor egy bejegyzésben osztotta meg tapasztalatait a Remake rendszerrel kapcsolatban, és kifejtette, hogy a rendszer jelenlegi iterációja egy
„szörnyű mechanika”, amely „rosszul van megcsinálva”.

Remake should not be an option. If a game started and someone didn't connect in the first 3 minutes it should automatically remake. Or at least give the option to disconnect without penalties.
byu/Distinger_ inleagueoflegends

„Most játszottam egy játékot, ahol az ADC-m és a topom kevesebb mint 10 másodpercig voltak a játékban” – írta Distinger_. „A 3. percben még mindig AFK-ok voltak, így
csináltam egy Remake szavazást, de a csapattársaim nem akarták.”

„Megnéztem a Porofessoron, a 2 AFK és a Supp premade volt, így azt gondoltam, hogy hamarosan visszajönnek.” Az AFK játékosok soha nem tértek vissza, és az összes Surrender szavazatot szintén elutasították.

A probléma arra késztette a játékost hogy a rendszer működésének megváltoztatására szólítsa fel a fejlesztőket: „Nehéz lenne véget vetni a játékoknak, ha valaki nem
csatlakozik vissza az első három percben?”.

Rengetegen egyetértettek a javaslattal.

Betöltés...
Keresés
Keresés