Ezért lett könnyebb a Warzone a harmadik szezon után

A Call of Duty Black Ops 6 és Warzone harmadik szezonja április első napjaiban vette kezdetét. Az újdonságokat már számtalan alkalommal kiveséztük. Ide sorolhatjuk Verdansk pályáját, azaz a visszatérő helyszínt, az ikonikus, szintén már ismert, de új fegyvereket is. Aztán persze korábban jól ismert funkciók visszahozatalára is lehetett számítani a régi jó skinek mellett. Egyértelműen a nosztalgiafaktor kimaxolására törekedett a fejlesztői gárda, nem véletlenül volt ez így. A Warzone számai kissé megcsappantak az elmúlt időben, ezt pedig valahogy rendbe kellett tenni.

A fejlesztők tehát mindent egy lapra tettek fel a siker érdekében. Ez nem csak rövidtávon volt jelentős lépés, hanem bizony a 2026-ra tervezett Warzone 3.0 klienst jogosultságát is ez határozza meg. Az első napok, hetek számai biztatóak az Activision számára, hiszen mind a fizetős, mind pedig az ingyenes játékosok száma jelentősen megugrott. A játékosok egy része azonban úgy gondolja, hogy ehhez a játék mesterséges könnyítése is hozzájárult. Nos, úgy tűnik, hogy ők sem járnak messze a teljes igazságtól.

Ezért lett könnyebb a Warzone a harmadik szezon után

A Casual playlist játékmódot érdemes lehet elsőként megemlíteni. Ebben a Warzone módban sokkal kevesebb játékos esik egymásnak, a csapatok egy nagy része bot. Ez ideális lehet a kezdőbb vagy kevésbé skilles rajongók számára. A Raven Software azonban nem állt meg itt, a TTK értéket is gyorsabbá tette. Ennek köszönhetően a fegyverek gyorsabban ledarálják az elé kerülő ellenfeleket, mely szintén a casual játékosoknak kedvez. A fenti változtatásoknak köszönhetően több sikerélménnyel találkozhatnak a Warzone játékosok, így nagyobb eséllyel maradnak a játéknál. Úgy tűnik, hogy a fejlesztők tényleg mindent bevetnek a számok feltornázásának érdekében.

Betöltés...
Keresés
Keresés