A Counter-Strike 2 fejlesztői augusztusban nem sokat pihentek, abban biztosak lehetünk. Gyakorlatilag minden hétre jut egy-egy frissítés, ráadásul egész minőségi fejlesztésekkel. Az elmúlt hetekben a CS2 játékosok megkapták az új animációkat, ahogy bizony az éjszakai pályák első adagja is megérkezett a játékba. Ezen kívül pedig a teljesítménnyel kapcsolatos hibajavítások is minőségi, mérhető FPS javulást okoztak a játékosoknál. Azt azonban merész lenne kijelenteni, hogy hibátlan a játék, sokszor úgy tűnik, hogy a fejlesztők nem ellenőrzik a frissítéseket.
Release Notes for today are up: https://t.co/nsh2nnILpO
— CS2 (@CounterStrike) August 26, 2025
Legutóbb pár órával ezelőtt, augusztus 27-én frissült a játék. A fejlesztők nem is titkolták a változásokat, hiszen az X felületére egyből posztolták is az aktuális changelogot:
- Ancient pályáján visszaállítottak néhány elemet, melyek a gránátok pontos eldobásában, lineupjaiban segítenek
- Rengeteg animációt kijavítottak, ide sorolva a Stiletto vagy Butterfly kések animációit, de a Flip Knife vagy éppen Bayonet inspect animációja is sokat finomodott.
- Szintén javították a lövések effektjeivel kapcsolatos FPS dropokat, zuhanásokat
A fenti lista remekül hangzik, ám a CS2 közösség nagy része a frissítés kipróbálása után jelezte, hogy valami mégsem stimmel a játékkal.
A CS2 frissítése tönkretette a mozgási animációkat
First-person Viewmodel Sway is messed up after Today’s CS2 Update. Here’s a before vs after comparison:
You can try to reproduce this by using sv_cheats 1 and set host_timescale to 0.25 – @CounterStrike 😶 pic.twitter.com/0lx16YTWkI
— Thour (@ThourCS2) August 27, 2025
A fegyverek mozgatásakor mindig is volt egy Sway (lengés, kilengés) animáció, hogy extra dinamikát adjon egy-egy rántás vagy épp gyors kameraforgatás. Ezzel nincs is semmi baj, ám a legutóbbi frissítést követően teljesen hibásan működik ennek fizikája, melyet bizony a legtöbb játékos pillanatok alatt ki is szúrt. Ha furának érzed a CS2-t az elkövetkezendő napokban, akkor nem kell tovább keresned az okot, a Valve fejlesztőit kell hibáztatnod. Aggodalomra semmi ok, a cég programozói az elmúlt időben pár nap alatt orvosolták az ilyen jellegű problémákat, remélhetőleg ezúttal sem lesz majd másképp. Egy biztos, az augusztus 28-án érkezett csomag még nem javította a hibát.