Itt az ideje, hogy átdolgozzák az ugrásokat a Valve-nál.
Ugyanis ez így nagyon nincs jól, a játék maga hatalmas előnyt ad annak, aki egy nagyobb tereptárgy mögött ugrik. Ekkor ugyanis az, aki ugrik épp, átlát az ugrás legfelső pontjában a tereptárgy fölött, az ellenfél viszont semmit sem érzékel ebből. Ehhez pontosan kell tudni, hogy melyek azok, ahol még nem lát az ellenfél, vagy ha nem olyan nagy a tárgy, akkor a gugolással lehet ellensúlyozni, de ezt a BIG már jól tudja!
Ilyen Inferno-n az új fal a banánban, ami segítségével tökéletesen lehet látni, hogy merre orientálódik az ellenfél csapata. Ezért volt tehát, hogy a BIG tudta azt, hogy mikor kell a hátukba tolni, illetve hogy mikor kell megtúrni a sarkot prefire-el.
Szemmel láthatóan a BIG eléggé rákészült erre a bug-ra, konkrét körök múltak ezen és elég gyakran is használták. Ráadásul nem ez az első meccs, ahol ezt bevetették.
Újrajátszástól nem hiszem, hogy tartaniuk kellene, de hasonló fogadtatásra számíthatnak, mint anno a fnatic, a pixel walk-olásukra, ami után nem szerették az emberek túlzottan a csapatot.
Ez az egész persze nem jelenti azt, hogy ne lőtt volna ügyesen a BIG és e mellett a csapatjátékuk is rendkívül összeszedett volt.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!