Counter Strike

Összefoglaló a GameAgents vs. Nexus mérkőzésről


Amilyen későn kezdődött a meccs, olyan hamar is ért véget sajnos, voltak hibák bőven, de egy rendkívül izgalmas meccsnek lehettünk szemtanúi.

Mirage

Az első pálya, a Nexus választottja volt, a Mirage, ahol egyértelműen látszott, hogy mennyire is begyakorolták. Nem is igazán találtak fogást a védelmen a magyarok, bár a taktikák nem voltak az igaziak. A füstös A és füstös B-s köröket néha egy-egy kontakt B váltotta fel, amit a románok simán visszavertek, ez javarészt XELLOW játékának volt köszönhető, aki az AWP-vel szinte képtelen volt hibázni. A másik fő probléma a kapkodás volt a GameAgents részéről. Míg a Nexus teljesen higgadtan tudott retakelni, képesek voltak kivárni, addig a magyarok előszeretettel tolták előre olyan helyzetekben is, amikor egy kicsit hátra kellett volna dőlni és várni. Ennek az eredménye lett a 14-1-es félidő, majd ezek után a CT oldalon némileg összeszedte magát a GA és tudtak szépíteni a CT oldalon.

Akár mennyire próbálkoztak gabessonék, mindössze 2 kört kellett a Nexusnak hoznia. Azért sikerült magukhoz térniük és behúzták egyhamar ezt a pár kört, ám volt egy olyan pillanat, amikor elhittük, hogy talán még sikerülhet visszahozni ezt a meccset, ez sajnos nem sikerült és következett a GameAgents választott pályája.

Cobblestone

Egy 14-1-es félidő után nem sok jóra számítottunk, hiába ez a GA választott pályája. Egyszerűen annyira egyben volt a Nexus csapata kommunikációban, mind pedig csapatjátékban, hogy elég kevés esélyt tettünk volna a győzelemre és sajnos ez az első félidőben úgy tűnt beigazolódik. A GameAgents nagyon nehezen tudott betámadni bármit, főleg ha ott volt XELLOW a WP-vel, szóval a Nexus dupla AWP-s CT oldala nagyon jónak bizonyult Cobble-n, a magyarok pedig ismét nem jeleskedtek a taxokban, inkább erőből próbálták megoldani a dolgokat, ami sokszor csak egy hajszálon múlt. Az oldalcsere után viszont a GameAgents egy teljesen új oldalát mutatta meg. Láthatóan odafigyeltek a kommunikációra, higgadtan védtek és ez meg is hozta a gyümölcsét, hiszen a 12-3-as félidő után képesek voltak visszahozni a meccset döntetlenre. Ám ehhez nagyon kellett flash 3K-ja, az elbukott pisztolykör után.

13-4? A GameAgents nem adta fel és zsinórban hoztak 9 kört, majd sikerült egyenlíteni. Az OT során sajnos alulmaradtak egy hajszállal, így 17-19 lett a végeredmény.

Összefoglaló | Forrás: HLTV

Mit hoz a jövő?

Azt láthattuk a meccsből, hogy ez nem a GA napja volt, ám az, hogy nem adták fel és a lehető legtöbbet próbálták kihozni a meccsekből nagyon szimpatikus volt. Látszik, hogy tapasztalattal bőven rendelkezik a magyar csapat, ám van még mit gyakorolni. Leginkább a közös akciókat hiányoltam a meccsből, az egymásnak flash-elés, terelések illetve némi hidegvérűség sem árt. Skillben abszolút ott vannak, ahol a többi nagy csapat.

“Valahogy nem bírom elképzelni, hogy ez a 6 ember leül és smoke-okat gyakorol együtt, de nyilván megteszik, mert komolyan veszik a játékot” /kuLi

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva