Elég komoly hatással lehet a távolabbi harcokra
Úgy tűnik valami nagyon nem stimmel a fák renderelésével bizonyos esetekben a tegnapi update után. A fák körülbelül száz méter után egy eléggé leegyszerűsített 2D modellként látszódnak még 4x és 8x távcsövek használata esetén is. Egy lelkes reddit felhasználó a következő példákkal illusztrálta ezt:
- Itt azt láthatjuk, ahogy tesztelőnk egy ellenséges játékost lő 100 méter távolságból
- Ebben a videóban azt láthatjuk, hogy az éppen haldokló felhasználó teste átlátszódik a “papírként” kirajzolt famodellen. Az utolsó lövésnek be sem kellett volna találnia
- Itt pedig a teszter szemszögéből nézhetjük meg ismét a dolgokat, tisztán látható, hogy a halálos lövésnél már rég a fa mögött volt.
Természetesen egy vélemény nem vélemény, viszont sajnos úgy tűnik nem egyedi problémával állunk szemben. Más felhasználók is megerősítik a hiba meglétét a reddit thread alatt.
ChocoTaco clipjén is tökéletes látható, hogy a fa 2D és 3D modellje nem stimmel, így sajnos a találatot sem regisztrálta be a játék:
Vajon ez a bug valamilyen optimalizációs folyamat elrontott eredménye? Sajnos a fejlesztőknek minél előbb javítaniuk kell ezt a hibát, mert elég nagy hatással lehet a középtávú küzdelmeknél. Te találkoztál hasonló hibával?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!