Pontosabb és mélyebb statisztikai mutatók, látványos hibák és erősségek kerülnének felszínre, ami akár esport karriereket is beindíthatna.
Jelenleg ha valaki fejlődni szeretne a játékban, minimális statisztikai mutatóra támaszkodhat csupán az MM meccseken. Visszanézheti a K/D számokat és a meccsen szerzett pontjait, de ennyi.
Éppen ezért, aki mélyebb statisztikákra vágyik az vagy elmegy ESEA-ra és FACEIT-re, vagy egy külsős programot használ.
Léteznek persze beépített statisztikák a CS:GO-ban is, de ezek túl általánosak ahhoz, hogy fejlődni lehessen általuk.
A külsős programok ezzel szemben igazán mély és szemléletes elemzést mutatnak teljesítményünkről. Headshot százalék, célzási pontosság, fegyverekre és mapokra lebontott kimutatások:
És gondolom senkinek sem kell bemutatni a HLTV statisztikai aranybányáját, ahol a meccsekről még hőtérképet is találok a megnyert párharcok és egyéb finomságok mellett:
Adja magát a kérdés, miért ne lehetne ezeket a létező kimutatásokat átültetni MM-re is?
A feltörekvő játékosok közül sokan játszanak itt, ezekkel a kimutatásokkal rengeteget fejlődhetnének. Ha látják melyik mutatójuk gyenge, megvan az a pont, amire rá kell gyúrni a következő meccseken. És a jó mutatójú playereket akár a csapatok is jobban tudnák vadászni. Ha kell egy jó entry, szét lehet nézni a nyitó killeket jó arányban megnyerők között. Lehet adni nekik egy esélyt, és szépen elindulhat valami.
Természetesen nem a következő Major győztest fogja senki felfedezni MM-en ez tény.
De mindenki elkezdte valahol. Coldzera, device, de még pasha is egykoron random public szervereken és MM-en kezdte. Megismertek pár embert, felfedezték őket és mára Major győztesek mind. Komoly fellendülést hozhatna, ha az MM-re bekerülnének ezek a funkciók, de természetesen csak egy jobb anticheat mellett, hogy tényleg legyen is értelme a méréseknek …
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!