Mostantól könnyebben lőhetjük fejbe az ellenségeinket hátulról, jobbak lesznek az MM lobbik és a bomba felszedés is egyértelműbb művelet lesz.
Hétfő éjjel kiadta a Valve a várva-várt frissítést, melyben több idegesítő és akár meccseredményt is befolyásoló bugot javítottak a fejlesztők. Sokat közülük már korábban is próbálgathattunk a Beta szervereken, de élesbe most fordulnak csak:
Egyéb
- Mostantól a játék minden egyes ticknél figyelni fogja a C4 állapotát, ha az nagyon közel van a felrobbanáshoz vagy a hatástalanításhoz. Így orvosolva néhány szituációt, amikor a bomba robbanásának ideje extrém közel volt a defuse befejezésének idejéhez és felrobbant.
- Mostantól hatástalanításnak számít az a különleges helyzet, amikor ugyanarra a tickre esik a bomba felrobbanása és a hatástalanításának vége.
- A Prime fiókok mostantól figyelmeztetést kapnak a váróba belépve, ha a váróban lévő szintén Prime fiókos felhasználók Trust Factora rossz irányba befolyásolhatja meccsek minőségét. A másik játékos természetesen nem látja a figyelmeztetést, csak az, akit negatívan érintene a közös játék.
- Néhány parancsot mostantól nem lehet használni az sv_cheats bekapcsolása nélkül.
Játékmenet
- Környezeti hangok általános javítása:
- Megnövelték a visszaverődő hangok felbontását és jellegzetességeit, hogy jobban igazodjanak a pálya geometriájához.
- Apró hangkeverési változtatásokat is hoztak.
- Fejlesztették a szellőzők kilövésének hang effektjét, ami ráadásul messzebbre is elhallatszik.
- Új hitbox-típus érkezett a nyakrészhez, és összekapcsolták a már létező nyakra vonatkozó hitboxhoz. Azok a lövedékek amik a nyakrészen keresztül csapódnak a fejbe, mostantól headshotnak számítanak. Ezzel mostantól sokkal könnyebb lesz hátulról is fejest osztani, az eddigi hibás hitboxot kijavítva.
Nem kérdés, ezt ki kell venni! A CS:GO egyik legnagyobb problémája a headshot animációs hiba
- A fegyverek felvételét is javították, mostantól “USE” gombbal csak akkor dobja el a nálad lévő fegyvert, ha a másikat fel is tudja venni. Ha a másik nem kerül hozzád (túl messze van mondjuk), akkor nem dobja el a jelenlegit sem. Fegyver nélkül tehát biztosan nem maradunk, nem fordulhat elő az, hogy két fegyver közül végül semmi nem lesz a kezünkben kör végi mentéskor vagy tűzharc közben. Ez nem érinti a kör eleji droppot és ha a kör közepén ki akarsz dobni egy fegyver a mapról, hiszen az UPDATE csak a “USE” gombos fegyvercserére vonatkozik.
Pályák
- Nuke:
- Optimalizálták a pályát alacsony beállítások mellé.
- Eltüntették A-lerakón a két siló közötti átláthatóságot.
- Változtattak a Wingmanben használt 2v2 Nuke-on.
- Eltörölték toxic-ot.
- A szellőző nem csatlakozik direktben B-hez, de kapott egy másik kijáratot az ajtók fele.
- B-lerakó sarkában lévő dobozokat feljebb tolták, hogy rámpáról ne lógjon ki a fej.
- Telített hátteret kapott a B-lerakón lévő sárga korlát.
- Simítottak egyes karakterek mozgásán.
- Az össze Nuke változást itt találjátok képekben.
- Overpass:
- Halkítottak a környezeti hangokon.
- A gránátok és játékosok ütközését javították az építkezésnél lévő kerítésnél.
- Az antenna megtévesztő árnyékát, ami simán egy AK-nak néz ki, kivették végre Monster bejáratánál.
A frissítés mérete 85 MB
Az összes változás videón:
Forrás: CS:GO Release Notes for 5/21/2018
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!