Counter Strike

CS:GO UPDATE: éles az új hitbox, ráadásul defuse és trust factor frissítés is érkezett


Mostantól könnyebben lőhetjük fejbe az ellenségeinket hátulról, jobbak lesznek az MM lobbik és a bomba felszedés is egyértelműbb művelet lesz.

Hétfő éjjel kiadta a Valve a várva-várt frissítést, melyben több idegesítő és akár meccseredményt is befolyásoló bugot  javítottak a fejlesztők. Sokat közülük már korábban is próbálgathattunk a Beta szervereken, de élesbe most fordulnak csak:

Egyéb

  • Mostantól a játék minden egyes ticknél figyelni fogja a C4 állapotát, ha az nagyon közel van a felrobbanáshoz vagy a hatástalanításhoz. Így orvosolva néhány szituációt, amikor a bomba robbanásának ideje extrém közel volt a defuse befejezésének idejéhez és felrobbant.
  • Mostantól hatástalanításnak számít az a különleges helyzet, amikor ugyanarra a tickre esik a bomba felrobbanása és a hatástalanításának vége.

  • A Prime fiókok mostantól figyelmeztetést kapnak a váróba belépve, ha a váróban lévő szintén Prime fiókos felhasználók Trust Factora rossz irányba befolyásolhatja meccsek minőségét. A másik játékos természetesen nem látja a figyelmeztetést, csak az, akit negatívan érintene a közös játék.

Játékmenet

  • Környezeti hangok általános javítása:
    • Megnövelték a visszaverődő hangok felbontását és jellegzetességeit, hogy jobban igazodjanak a pálya geometriájához.
    • Apró hangkeverési változtatásokat is hoztak.
    • Fejlesztették a szellőzők kilövésének hang effektjét, ami ráadásul messzebbre is elhallatszik.
  • Új hitbox-típus érkezett a nyakrészhez, és összekapcsolták a már létező nyakra vonatkozó hitboxhoz. Azok a lövedékek amik a nyakrészen keresztül csapódnak a fejbe, mostantól headshotnak számítanak. Ezzel mostantól sokkal könnyebb lesz hátulról is fejest osztani, az eddigi hibás hitboxot kijavítva.

Nem kérdés, ezt ki kell venni! A CS:GO egyik legnagyobb problémája a headshot animációs hiba

  • A fegyverek felvételét is javították, mostantól “USE” gombbal csak akkor dobja el a nálad lévő fegyvert, ha a másikat fel is tudja venni. Ha a másik nem kerül hozzád (túl messze van mondjuk), akkor nem dobja el a jelenlegit sem. Fegyver nélkül tehát biztosan nem maradunk, nem fordulhat elő az, hogy két fegyver közül végül semmi nem lesz a kezünkben kör végi mentéskor vagy tűzharc közben. Ez nem érinti a kör eleji droppot és ha a kör közepén ki akarsz dobni egy fegyver a mapról, hiszen az UPDATE csak a “USE” gombos fegyvercserére vonatkozik.

Pályák

  • Nuke:
    • Optimalizálták a pályát alacsony beállítások mellé.
    • Eltüntették A-lerakón a két siló közötti átláthatóságot.
    • Változtattak a Wingmanben használt 2v2 Nuke-on.
      • Eltörölték toxic-ot.
      • A szellőző nem csatlakozik direktben B-hez, de kapott egy másik kijáratot az ajtók fele.
      • B-lerakó sarkában lévő dobozokat feljebb tolták, hogy rámpáról ne lógjon ki a fej.
      • Telített hátteret kapott a B-lerakón lévő sárga korlát.
      • Simítottak egyes karakterek mozgásán.
      • Az össze Nuke változást itt találjátok képekben.
  • Overpass:
    • Halkítottak a környezeti hangokon.
    • A gránátok és játékosok ütközését javították az építkezésnél lévő kerítésnél.
    • Az antenna megtévesztő árnyékát, ami simán egy AK-nak néz ki, kivették végre Monster bejáratánál.

A frissítés mérete 85 MB

Az összes változás videón:

Forrás: CS:GO Release Notes for 5/21/2018

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva