Fortnite

Jump fatigue: hasznos elem, vagy felesleges bonyolítás?


Megnéztük, hogy mennyiben tesz hozzá a játékhoz az ugrás általi fáradtság.

Amint azzal mindenki tisztában van, a Fortnite-ban csak egy fajta fatigue van (sprint nincsen, pedig az talán gyakoribb a játékokban), ez pedig a jump fatigue.

Az ugrás általi kifáradás a következőképp működik: van két ugrás, aminél a maximális lehetséges magasságot érjük el, a harmadik már kisebb, utána pedig szignifikánsan csökken, egészen addig, míg szinte alig ugrik fel a karakterünk.

Természetesen könnyen kikerülhető ennek az elérése, mindössze annyi dolgunk van, hogy nagyjából egy másodpercen keresztül nem ugrunk fel.

Képtalálat a következőre: „fortnite battle”
forrás: Windows Central

Pro

Abszolút része a játéknak, hozzáad egy adag skillt, hisz figyelnünk kell arra, hogy ha A pontból B pontba futunk, akkor nem nyomhatjuk őrült módjára az ugrás gombot (a potenciálisan ránk váró lövések elkerülése végett).

Ezen kívül noha a Shotgun csaták 1-2 lövésen belül eldőlnek, ha mégsem (mert nem sikerült fejre célozni), akkor be kell vetni az építést, ahol pedig csak egy esetben számít a fáradtság…

Kontra

…ez pedig az egyik platformról való átugrás a másikra. Nos, ez az az egy szituáció, amikor kifejezetten bosszantó, hogy létezik ez a funkció, mert ha már sikerült megszereznem a magaslatot, rohamozok az ellenfél építménye felé, akkor elég idegesítő, ha közben kerülgetem ugrással a lövéseket, és emiatt nem tudok átugrani (kicsit az általános építkezés dinamikáját is meg tudja törni emellett).

Mindentől függetlenül ez olyan ritka szituáció, hogy emiatt kár lenne kivenni, ezek elkerülésére is lehet ügyeskedni, ráadásul csak elnyújtaná a Shotgun csatákat (kevésbé ügyes játékosok között, akik nem építenek 1-2 elrontott lövés után sem), arra pedig semmi szükség – valami ilyesmire gondolunk:

Változtatás

Egyetlen apró újításnak örülnénk ilyen téren, mégpedig ha lenne egy opcionálisan bekapcsolható indikátor, mely mutatja azt, hogy milyen szinten van elfáradva a karakterünk (ami egyébként elég sok más játékban megtalálható, igaz, ott alapvetően a sprintelés miatt).

Ti kivennétek a játékból a szóban forgó nehezítést, vagy jó, hogy bent van? 

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva