Yrel az új karakter, Alterac Pass pedig az új pálya.
Nagy nap volt a mai a HotS szerelmeseinek, ugyanis két újdonságot mutatott be a fejlesztőcsapat a nemrég lezajlott streamen.
Egyrészt jön egy új pálya, mely Alterac Pass névre hallgat.
Az új pálya bemutatóját itt nézhetitek meg:
Másrészt pedig egy új hős is, akit Yrelnek hívnak. No de haladjunk sorban, nézzük meg az új pálya leglényegesebb elemeit!
- Három lane-es
- Nincsen Core, helyette 1-1 faction leadert (Vanndar Stormpike tábornok és Drek’Thar tábornok) kell legyőzni
- Kicsit hasonlóan működnek a bossokhoz: megtámadnak minket, és ha lekerül az aggro, akkor regenerálják az életüket
- Van armorjuk, melyet csökkenthetünk a Keepek lerombolásával
- Van 2-2 prisoner camp, mely tényleg börtönként működik: meg kell ölnünk a védelmezőket (vagy elcsalni őket a börtön őrzésétől), hogy kiszabadítsuk azt, aki segíteni fog nekünk a harcban
- Sebzés és mozgási sebesség aurát biztosítanak a körülöttük lévő szövetséges csapattársaknak (minél többször foglaltuk el őket a meccs során, annál nagyobb a bónusz)
- Van 2- siege camp és 1-1 boss is
- Vannak a pályán mocsaras részek, melyekben minél tovább maradunk, annál lassabban mozgunk (míg ki nem jövünk természetesen)
Nagyon egyedi pályának tűnik, ezt a mocsaras dolgot kivéve szerintünk szuper lesz!
Most pedig foglalkozzunk egy pár gondolat erejéig az új hőssel is!
- Warcraft Warriorról van szó
- Erősségei: tankolás, CC és sustain
- Gyengéi: mobilis ellenfelek és a CC effektek
- Minden alapképességét ki kell húzni maximumig (channelelni), ettől függ az erejük
- Q képessége (Vindication) egy kisebb fényrobbanást okoz maga körül, mely sebzi az ellenfeleket és gyógyítja őt (minél hosszabb a channel, annál nagyobbak a számok)
- W-je (Righeous Hammer) kicsit hasonlít Cho Hammer of Twilight ultijához, ellöki az előtte álló ellenfeleket térben egy kalapáccsal, ha pedig maximumra húzza, akkor minimálisan stunnol is
- E-je (Avenging Wrath) pedig emlékeztet Sonya Leap ultijára, Yrel felugrik a levegőbe, leérkezésnél pedig lassítja és sebzi az ellenfeleket (itt a hosszabb channel nagyobb ugrást biztosít)
- Traitje (Divine Purpose) aktív, melyet megnyomva a következő alapképességünk ingyenessé válik és egyből maximumon pörög
- Egyik ultija (Ardent Defender) egy pajzsot húz maga köré, mely az elszenvedett sebzés egy bizonyos százaléka után még gyógyít is
- Másik ultija (Sacred Ground) egy kört rak maga alá, mely 40 armort ad neki mindaddig, amíg benne marad – a kör addig marad fent, amíg ki nem lép belőle Yrel
- Talentjei egy részével kicsit supportként is funkcionálhatunk, támogathatjuk csapattársainkat
Első ránézésre elég erősnek és jónak tűnik, persze nehéz véleményt formálni látatlanban.
Skinje így fog kinézni:
Nektek hogy tetszik Yrel és az új pálya?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!