Megérkeztek a dupla pisztolyok, valamint egy halom quality of life változás is!
Megérkezett a legújabb frissítés és annak a frissítésjegyzéke is, íme a v4.5 tartalma!
Limitált idejű játékmódok
Playground LTM
Már nem egyszer írtunk róla a közelmúltban, egy csak és kizárólag csapattársainkkal játszható módról beszélünk, ami sandbox lehetőségeket biztosítva lehetővé teszi számunkra, hogy kedvünkre gyakoroljuk a Fortnite játékmechanikáit.
- Egy óra áll mindenkinek a rendelkezésére, hogy gyakoroljon, vagy szórakozzon.
- Csak barátokkal játszhatjuk, így maximum négyen leszünk csak a térképen.
- Van Friendly Fire, azaz megsebezhetjük az ellenfeleinket.
- A játékosok újjáélednek abban az esetben, ha nem a Vihar ölte meg őket.
- A Vihar 55 percig meg sem mozdul, az utolsó öt percben szűkül össze csak.
- Az alapanyagok tízszeresét szerezhetjük meg a normális mennyiséghez viszonyítva
- 100 Láma fog megjelenni a pályán
- Ahol csak lehet Treasure Chest, vagy Ammo Box, ott lesznek, az előfordulásuk 100%-os
FIGYELEM: Battle Pass és napi küldetéseket NEM fogunk tudni teljesíteni a Playground LTM-ben.
Final Fight Teams of 12
Az előző héten megtapasztalhattuk a Final Fight 20 fős csapatokkal operáló verzióját, most a v4.5-tel megérkezett a 12 fős csapatokat refelektorfénybe helyező mód. Több csapat, több káosz.
- A mód sajátossága, hogy van egy kör, ami már nem szűkül, hanem egy számláló elkezd visszafelé peregni. Ha eléri a nullát és még több csapat is életben van, akkor az a csapat nyer, amelyiknek a legtöbb játékosa maradt életben. Döntetlen is lehetséges!
Fegyverek és tárgyak
- Megérkeztek a dupla pisztolyok! (A Save the World-ös Raven után szabadon)
- Epic vagy Legendary ritkaságúak.
- 41 (Epic), vagy 43(Legendary) sebzéssel rendelekeznek.
- Medium Ammo-t használnak.
- Egy kattintással mindkét fegyvert elsütjük, egyszerre.
- Megtalálhatók padlón, ládákban, Supply Dropokban.
- NINCS first shot accuracy-je, vagyis nem fogjuk tudni ráállítani az ellenfeleinkre a crosshairt!
- A bevásárlókocsikkal művelt extrém mozdulatokat a bal alsó sarokban jegyezni fogja a játék (magasság, távolság, idő) Két hatalmas Snipe között tehát mostantól megjelenhet egy 150 méteres bevásárlókocsi ugrás is.
- A fegyverek struktúrákra mért sebzése mostantól pontosan annyit sebez, amennyit kell, javították, hogy a ritkaságnak megfelelően sebezzenek.
- Gyengítették a shotgunok struktúrára mért sebzését. 50%-kal a Pump Shotiét, valamint 25%-kal a Tactical és a Heavy Shotgunét. Mostantól nehezebb lesz építőpárbaj közben lebontani az ellenfelek falait, ugyanis a shotik annyit sem fognak segíteni ebben, mint eddig.
- A robbanások mostantól MINDEN struktúrát sebeznek a hatótávolságukon belül, még akkor is, ha technikailag “nem látnak rá” a robbanószerek. Ez egy hatalmas C4 buff.
- SMG változtatások is érkeztek az új frissítéssel:
- Tactical SMG
- Nincs first shot accuracy mostantól a fegyveren.
- Cserébe növelték a fegyver általános pontosságát 25%-kal.
- Futás közben már nem veszít annyit a pontosságából a fegyver, ezt az arányt is csökkentették 15%-kal.
- Megdobták a fegyver sebzését minden ritkasági szinten 2-vel.
- Ha célzó módba váltunk és nem csípőből lövünk vele, akkor 10%-kal még pontosabban fogunk tudni vele lőni.
- Silenced SMG
- Növelték az általános pontosságát 10%-kal.
- Célzó módban a Silenced is kapott pontossági bónuszt, 20%-ot.
- Valamint itt is nőtt 2-vel az alap sebzés
- FIGYELEM: Itt nem szűnt meg a first shot accuracy!
- Tactical SMG
- Gyengítettek a Shotgun Ammo előfordulásokon, eddig 5-ös csomagban hullottak, mostantól 4-es csomagban fogjuk tudni megtalálni őket.
- A Grenade Launcher egy ideig tűzijátékokat fognak lőni, ez nem változtat a működésén, pusztán vizuális változtatásról beszélünk.
Bug javítások
- A Boogie Bomb hatását mostantól nem védik ki a járművek.
- A Thermal Scoped AR mostantól olyan lőpontossággal fog működni, ahogy azt eredetileg tervezték.
- A Clingert mostantól nem ragaszthatjuk ellenfeleinkre a plafonon keresztül.
- A plafonra helyezett csapdák sem fognak mostantól mindkét irányba sebezni.
- A Thermal Scoped AR mostantól nem jelzi nekünk a nyitott ládákat.
- Voltak olyan esetek, hogy a net problémával rendelkező játékosok látszólag lőttek, mialatt fegyvert váltottak. Mostantól ez nem fog előfordulni.
Játékmenet
- Mostantól akkor is megkapjuk az eliminációkért járó küldetés pontot, ha csak Knockoljuk az ellenfelünket a megadott fegyverrel, nem kell feltétlenül azzal kivégezni őket.
- Építési módban mostantól a hozzánk legközelebb álló építési lehetőséget fogja vizsgálni a játék, így remélhetőleg nem lesz olyan eset, amikor tőlünk két-három egységnyire rakja le a falat az építési nézet, vagy kimarad egy-egy fal, mikor gyorsan kellene építkeznünk. Ez kizárólag a falakat érinti, a lépcső, padló, valamint piramis (tető) platformokat értelemszerűen nem.
- Knockolva nem fogjuk tudni használni az ajtók automata nyitását mostantól.
- Ha utasként haladunk a bevásárlókocsikkal és csapkodunk a Pickaxe-szel, mostantól nem fogjuk magunk alatt vágni a fá…bevásárlókocsit.
- Knockolt stádiumban mostantól nem tudunk beszállni a bevásárlókocsikba.
- Fejlődéseket eszközöltek az automata fegyverfelvétel opción, ami a nagyobb fegyvercsoportokat érintette.
Bug javítások
- A vízben elejtett tárgyak mostantól lebegni fognak a víz felszínén.
- A játékosok mostantól nem fogják tudni sebezni az egyik épületből a másik épület gyenge pontjait.
- A Sprint Cancels While Running beállítás használóinak mostantól sprint után lehetőségük adódik automata-újratöltésre.
- Mostantól nem lő ki minket egy ismeretlen erő, amikor bevásárlókocsikkal ütközünk.
- Javították azt az esetet, amikor bizonyos felhasználóknak bebugolt a Week 5 kihíváslista
- A gombák mostantól nem nőhetnek fákra.
- Mostantól már előre nyomhatjuk a használat gombot, hogy mikor odaértünk a ládához az egyből nyílhasson.
- Összefoltozták a Greasy Grove-ban található felületi problémát, ami egy lyukat eredményezett a pályában valamilyen fejlesztői baki okán.
Teljesítmény
- Javítottak a zuhanás teljesítményén az összes platformon (főleg Switch-en).
- Javítottak egy olyan problémán ami Xbox One-on akadozáshoz vezetett. Ritka eset volt, de remélhetőleg mostantól még ritkább lesz.
- Állítottak a játék fizikáján, ami remélhetőleg FPS javulást fog eredményezni bizonyos esetekben.
- Mostantól nem fog küzdeni a játék a látóterünkön kívül eső emberekkel, így javulni fog a teljesítmény is.
- Javítottak a mozgásban lévő Ammo és Tárgyak teljesítményén. Javarészt csúszás közben fogjuk ezeket érzékelni.
- A nagyobb csoportokat megmozgató játékokban mostantól sokkal folyamatosabbnak fognak tűnni az emberek mozgásai. Nem lesznek mikorakadások.
Audio
- Az ellenfél általi építésnek megváltozik a hangja: hangosabbá vált és messzebbről.
- Ninteni Switch és mobil platformokon más lesz a vízben járás hangja.
- A basszus minősége is változik.
Bug javítások
- Az első néhány miliszekunduma az emote hangjának lejátszódik, ha ugrás közben nyomjuk be.
- A rugózos hangot nem adják ki az autók, ha ráugrunk, vagy lecsúszunk róluk.
- A bevásárlókocsik nem adnak ki összeütközés hangot, ha fejjel lefelé fordulnak.
- Az ajtók néha bezáró és nyitó hangot adtak ki, amikor kinyitottuk őket, ezt javították.
- A Step It Up emote lassú audióját javították.
Felhasználói felület
- A bevásárlókocsik ülés váltás ikonja el lesz rejtve, ha nem tudunk váltani.
- A minimap az egész térképet és a busz útját is mutatja.
- A térképen átalunk jelölt jel eltűnik, ha kigrunk a Battle Bus-ból, hogy ennyivel is csökkentsék a zűrzavart.
- A custom voice chat output eszközök PC-n is kiválaszhatóak lesznek.
- Nem fognak sebzés számokat mutatni a bevásárlókocsiknál, helyette élet csíkuk lesz.
- A HUD elimináció és a down jelzés új animációkat kapott.
Animáció
- A Battlehound kinézet köpenye mostantól Back Blingként funkcionál!
- A Ventura és Venturion kinézetek is kaptak köpenyt.
Bug javítások
- Javítottak az Oracle Axe Pickaxe, valamint az Omnious Orb Black Bling konzolos megjelenésén.
Replay rendszer
- Mostantól nem tudjuk újranézni a Pro-Am mérkőzéseket a kliensünkből.
Spectate
- Javítottak azon az eseten, amikor a pajzs indikátor összevissza mutatott mindent, mikor cserélgettük a játékosnézetet.
- A Vihar effektek nem ragadnak mostantól rá azokra a játékosokra, akiket érintett a Vihar, ám kijutottak belőle.
Mobil
- Új beállításokkal bővült a low power mód.
- Mostantól még pontosabb és megbízhatóbb az érintésérzékelése a mobil verziónak.
Jó játékot kívánunk!
Szerk: végre láthatjuk a térképen megjelölt helyeket ugrás közben is:
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!