Fortnite

Dupla pisztoly, Playground LTM, s egy halom Quality of Life változtatás – Ez a v4.5!


Megérkeztek a dupla pisztolyok, valamint egy halom quality of life változás is!

Megérkezett a legújabb frissítés és annak a frissítésjegyzéke is, íme a v4.5 tartalma!

Limitált idejű játékmódok

Playground LTM

Már nem egyszer írtunk róla a közelmúltban, egy csak és kizárólag csapattársainkkal játszható módról beszélünk, ami sandbox lehetőségeket biztosítva lehetővé teszi számunkra, hogy kedvünkre gyakoroljuk a Fortnite játékmechanikáit.

  • Egy óra áll mindenkinek a rendelkezésére, hogy gyakoroljon, vagy szórakozzon.
  • Csak barátokkal játszhatjuk, így maximum négyen leszünk csak a térképen.
  • Van Friendly Fire, azaz megsebezhetjük az ellenfeleinket.
  • A játékosok újjáélednek abban az esetben, ha nem a Vihar ölte meg őket.
  • A Vihar 55 percig meg sem mozdul, az utolsó öt percben szűkül össze csak.
  • Az alapanyagok tízszeresét szerezhetjük meg a normális mennyiséghez viszonyítva
  • 100 Láma fog megjelenni a pályán
  • Ahol csak lehet Treasure Chest, vagy Ammo Box, ott lesznek, az előfordulásuk 100%-os

FIGYELEM: Battle Pass és napi küldetéseket NEM fogunk tudni teljesíteni a Playground LTM-ben.

Final Fight Teams of 12

Az előző héten megtapasztalhattuk a Final Fight 20 fős csapatokkal operáló verzióját, most a v4.5-tel  megérkezett a 12 fős csapatokat refelektorfénybe helyező mód. Több csapat, több káosz.

  • A mód sajátossága, hogy van egy kör, ami már nem szűkül, hanem egy számláló elkezd visszafelé peregni. Ha eléri a nullát és még több csapat is életben van, akkor az a csapat nyer, amelyiknek a legtöbb játékosa maradt életben. Döntetlen is lehetséges!
Epic Games

Fegyverek és tárgyak

  • Megérkeztek a dupla pisztolyok! (A Save the World-ös Raven után szabadon)
    • Epic vagy Legendary ritkaságúak.
    • 41 (Epic), vagy 43(Legendary) sebzéssel rendelekeznek.
    • Medium Ammo-t használnak.
    • Egy kattintással mindkét fegyvert elsütjük, egyszerre.
    • Megtalálhatók padlón, ládákban, Supply Dropokban.
    • NINCS first shot accuracy-je, vagyis nem fogjuk tudni ráállítani az ellenfeleinkre a crosshairt!
  • A bevásárlókocsikkal művelt extrém mozdulatokat a bal alsó sarokban jegyezni fogja a játék (magasság, távolság, idő) Két hatalmas Snipe között tehát mostantól megjelenhet egy 150 méteres bevásárlókocsi ugrás is.
  • A fegyverek struktúrákra mért sebzése mostantól pontosan annyit sebez, amennyit kell, javították, hogy a ritkaságnak megfelelően sebezzenek.
  • Gyengítették a shotgunok struktúrára mért sebzését. 50%-kal a Pump Shotiét, valamint 25%-kal a Tactical és a Heavy Shotgunét. Mostantól nehezebb lesz építőpárbaj közben lebontani az ellenfelek falait, ugyanis a shotik annyit sem fognak segíteni ebben, mint eddig.
  • A robbanások mostantól MINDEN struktúrát sebeznek a hatótávolságukon belül, még akkor is, ha technikailag “nem látnak rá” a robbanószerek. Ez egy hatalmas C4 buff.
  • SMG változtatások is érkeztek az új frissítéssel:
    • Tactical SMG
      • Nincs first shot accuracy mostantól a fegyveren.
      • Cserébe növelték a fegyver általános pontosságát 25%-kal.
      • Futás közben már nem veszít annyit a pontosságából a fegyver, ezt az arányt is csökkentették 15%-kal.
      • Megdobták a fegyver sebzését minden ritkasági szinten 2-vel.
      • Ha célzó módba váltunk és nem csípőből lövünk vele, akkor 10%-kal még pontosabban fogunk tudni vele lőni.
    • Silenced SMG
      • Növelték az általános pontosságát 10%-kal.
      • Célzó módban a Silenced is kapott pontossági bónuszt, 20%-ot.
      • Valamint itt is nőtt 2-vel az alap sebzés
      • FIGYELEM: Itt nem szűnt meg a first shot accuracy!
  • Gyengítettek a Shotgun Ammo előfordulásokon, eddig 5-ös csomagban hullottak, mostantól 4-es csomagban fogjuk tudni megtalálni őket.
  • A Grenade Launcher egy ideig tűzijátékokat fognak lőni, ez nem változtat a működésén, pusztán vizuális változtatásról beszélünk.

Bug javítások

  • A Boogie Bomb hatását mostantól nem védik ki a járművek.
  • A Thermal Scoped AR mostantól olyan lőpontossággal fog működni, ahogy azt eredetileg tervezték.
  • A Clingert mostantól nem ragaszthatjuk ellenfeleinkre a plafonon keresztül.
  • A plafonra helyezett csapdák sem fognak mostantól mindkét irányba sebezni.
  • A Thermal Scoped AR mostantól nem jelzi nekünk a nyitott ládákat.
  • Voltak olyan esetek, hogy a net problémával rendelkező játékosok látszólag lőttek, mialatt fegyvert váltottak. Mostantól ez nem fog előfordulni.
Epic Games

Játékmenet

  • Mostantól akkor is megkapjuk az eliminációkért járó küldetés pontot, ha csak Knockoljuk az ellenfelünket a megadott fegyverrel, nem kell feltétlenül azzal kivégezni őket.
  • Építési módban mostantól a hozzánk legközelebb álló építési lehetőséget fogja vizsgálni a játék, így remélhetőleg nem lesz olyan eset, amikor tőlünk két-három egységnyire rakja le a falat az építési nézet, vagy kimarad egy-egy fal, mikor gyorsan kellene építkeznünk. Ez kizárólag a falakat érinti, a lépcső, padló, valamint piramis (tető) platformokat értelemszerűen nem.
  • Knockolva nem fogjuk tudni használni az ajtók automata nyitását mostantól.
  • Ha utasként haladunk a bevásárlókocsikkal és csapkodunk a Pickaxe-szel, mostantól nem fogjuk magunk alatt vágni a fá…bevásárlókocsit.
  • Knockolt stádiumban mostantól nem tudunk beszállni a bevásárlókocsikba.
  • Fejlődéseket eszközöltek az automata fegyverfelvétel opción, ami a nagyobb fegyvercsoportokat érintette.

Bug javítások

  • A vízben elejtett tárgyak mostantól lebegni fognak a víz felszínén.
  • A játékosok mostantól nem fogják tudni sebezni az egyik épületből a másik épület gyenge pontjait.
  • A Sprint Cancels While Running beállítás használóinak mostantól sprint után lehetőségük adódik automata-újratöltésre.
  • Mostantól nem lő ki minket egy ismeretlen erő, amikor bevásárlókocsikkal ütközünk.
  • Javították azt az esetet, amikor bizonyos felhasználóknak bebugolt a Week 5 kihíváslista
  • A gombák mostantól nem nőhetnek fákra.
  • Mostantól már előre nyomhatjuk a használat gombot, hogy mikor odaértünk a ládához az egyből nyílhasson.
  • Összefoltozták a Greasy Grove-ban található felületi problémát, ami egy lyukat eredményezett a pályában valamilyen fejlesztői baki okán.

Teljesítmény

  • Javítottak a zuhanás teljesítményén az összes platformon (főleg Switch-en).
  • Javítottak egy olyan problémán ami Xbox One-on akadozáshoz vezetett. Ritka eset volt, de remélhetőleg mostantól még ritkább lesz.
  • Állítottak a játék fizikáján, ami remélhetőleg FPS javulást fog eredményezni bizonyos esetekben.
  • Mostantól nem fog küzdeni a játék a látóterünkön kívül eső emberekkel, így javulni fog a teljesítmény is.
  • Javítottak a mozgásban lévő Ammo és Tárgyak teljesítményén. Javarészt csúszás közben fogjuk ezeket érzékelni.
  • A nagyobb csoportokat megmozgató játékokban mostantól sokkal folyamatosabbnak fognak tűnni az emberek mozgásai. Nem lesznek mikorakadások.

Audio

  • Az ellenfél általi építésnek megváltozik a hangja: hangosabbá vált és messzebbről.
  • Ninteni Switch és mobil platformokon más lesz a vízben járás hangja.
  • A basszus minősége is változik.

Bug javítások

  • Az első néhány miliszekunduma az emote hangjának lejátszódik, ha ugrás közben nyomjuk be.
  • A rugózos hangot nem adják ki az autók, ha ráugrunk, vagy lecsúszunk róluk.
  • A bevásárlókocsik nem adnak ki összeütközés hangot, ha fejjel lefelé fordulnak.
  • Az ajtók néha bezáró és nyitó hangot adtak ki, amikor kinyitottuk őket, ezt javították.
  • A Step It Up emote lassú audióját javították.
Epic Games

Felhasználói felület

  • A bevásárlókocsik ülés váltás ikonja el lesz rejtve, ha nem tudunk váltani.
  • A minimap az egész térképet és a busz útját is mutatja.
  • A térképen átalunk jelölt jel eltűnik, ha kigrunk a Battle Bus-ból, hogy ennyivel is csökkentsék a zűrzavart.
  • A custom voice chat output eszközök PC-n is kiválaszhatóak lesznek.
  • Nem fognak sebzés számokat mutatni a bevásárlókocsiknál, helyette élet csíkuk lesz.
  • A HUD elimináció és a down jelzés új animációkat kapott.

Animáció

  • A Battlehound kinézet köpenye mostantól Back Blingként funkcionál!
  • A Ventura és Venturion kinézetek is kaptak köpenyt.

Bug javítások

  • Javítottak az Oracle Axe Pickaxe, valamint az Omnious Orb Black Bling konzolos megjelenésén.

Replay rendszer

  • Mostantól nem tudjuk újranézni a Pro-Am mérkőzéseket a kliensünkből.

Spectate

  • Javítottak azon az eseten, amikor a pajzs indikátor összevissza mutatott mindent, mikor cserélgettük a játékosnézetet.
  • A Vihar effektek nem ragadnak mostantól rá azokra a játékosokra, akiket érintett a Vihar, ám kijutottak belőle.

Mobil

  • Új beállításokkal bővült a low power mód.
  • Mostantól még pontosabb és megbízhatóbb az érintésérzékelése a mobil verziónak.

Jó játékot kívánunk!

Szerk: végre láthatjuk a térképen megjelölt helyeket ugrás közben is:

forrás: twitter

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva