Fortnite

Buffolt Vending Machine, új Shotgun, Steady Storm LTM – Itt a V5.2!


Ismét elég sok változás elé nézünk.

Talán visszatérhet az a bevett szokás, hogy ha kedd, akkor patch nap, ugyanis ismételten ma frissül a kliens. Nézzük is, hogy mik az újdonságok!

LTM: Steady Storm

Egy folyamatosan mozgó viharban kell megküzdenünk. Szabályok:

  • Egy vihar van, mely 15 percen keresztül folyamatosan szűkül
  • Nincsenek biztonsági zónák
  • A vihar 10 sebzést okoz másodpercenként
  • A profil statok és a challenge-ek is számítódnak ebben a módban

Fegyverek és tárgyak

Betették a tegnap már beharangozott Double Barrel Shotgunt

Dupla vagy semmi: új epic/legendary ritkaságú Shotgun jön a héten!

  • Epic (143 közelről) és Legendary (150 közelről) ritkaságú
  • Supply Dropokban, ládákban, folyosókon, Vending Machine-ekben található meg
  • Közelről rengeteget árt, de jelentősen csökken a sebzése, ahogy távolodunk a célponttól
  • 10 sörétet lő ki, mint a többi Shotgun, nagyobb a szórása, kisebb a kritikus sebzés szorzója (1.25x), és 2 másodperces töltési ideje van, ha fegyvert váltunk (szerk: valószínűleg ha Shotgunról Shotgunra történik a váltás)

Összehasonlításképp: a legtöbbet sebző Pump Shotgun 85-öt sebez.

Vending Machine változtatások:

  • Gyakrabban fordulnak elő, kevesebb nyersanyagba kerül a használatuk, nagyobb esély van arra, hogy magasabb ritkaságúba fussunk bele
    • Common (Szürke) Vending Machine
      • Az előfordulását csökkentették, 7,27%-ról egészen 6,68%-ig.
      • A benne lévő fegyverek 100 nyersanyag helyett 75 nyersanyagba kerülnek mostantól.
    • Uncommon (Zöld) Vending Machine
      • Az előfordulása nőtt, 14,55%-ról 20%-ra.
      • Szintén csökkentettek a fegyverek árán, 200 nyersanyag helyett 150 nyersanyagba kerülnek.
    • Rare (Kék) Vending Machine
      • Szintén nőtt az előfordulása, 14.55%-ról 20%-ra.
      • Csökkentették a fegyverárakat, 300 nyersanyagról 225-re.
    • Epic (Lila) Vending Machine
      • Szignifikánsan megnőtt az előfordulásának esélye, 5.45%-ról egészen 18,67%-ra.
      • A fegyverek árát is lecsapta az Epic Games, 400 helyett már 300-ért vehetünk belőlük fegyvert.
    • Legendary (Sárga) Vending Machine
      • Itt is nőtt az előfordulásának esélye, 3,64%-ról 8%-ra.
      • Komoly árcsökkenést is tapasztalhatunk, 500 helyett már 375 nyersanyagért szerezhetünk magunknak Legendary fegyvert.

Remote Explosives Nerf:

  • Maximum 6 lehet nálunk egy sloton és egyszerre hármat találhatunk csak

Ha ugrunk és sprintelünk a Dual Pistols, Submachine Gun, és Hunting Rifle fegyverekkel, akkor nagyobb célzási büntetést kapunk (magyarul pontatlanabbak lesznek ezalatt).

Játékmenet

  • A fegyverek tüzelési pozíciója pontosabban követi a játékos pozícióját guggolás és guggolásból való felállás közben (ez azt jelenti, hogy ha épp felállunk, akkor nem úgy lövi el a töltényt, mintha épp állnánk már)
  • A guggolás nem szakítja félbe az emote-olást, és nem tudunk többé emote-olni guggolás közben.

Teljesítmény

  • Optimalizálták a grafikai motort Switch-en.

Audio

  • Új Equip (amikor felvesszük őket) hangokat kaptak a gránátok.
  • Mostantól dudálhatunk az ATK-kal.
  • Halkabb lett a hangja az autók farmolásának, szétverésének.
  • Új hangeffekttel bővült a játék, ha spectate módban kilép az egyik társunk, azt külön jelezni fogja a játék.

Felhasználói felület / UI

  • A Challanges (Kihívások/küldetések) menüpontot játékon belül is megnyithatjuk mostantól.
  • Mostantól az Elimination Feed (bal alsó sarok) megjeleníti a trükköket is, amiket ATK-val hozunk össze.

Bug javítások

  • Javították azt a hibát, ami miatt a Haunted Hills-es gyilkolászós feladat nem “Hard” küldetésként volt feltüntetve.
  • A Building Bar mostantól normálisan működik, nem lesz aktív landolás után, ha a bemelegítő szigeten éppen aktív volt.
  • A reset to default gomb végre ténylegesen vissza is állítja eredetire a beállításokat

Art és Animáció

  • Frissítettek a karaktermodellek fényein. (Pl. Omega)
  • Kaptunk egy új animációt a gránátokhoz.

Bug javítások

  • Javították a Juggling Emote labdájának animációját, a labda mostantól nem lesz háromszor akkora, mint a karakterünk feje.
  • Javításra került az a hiba, ami miatt a karakterünk “érdekes” pozíciókat tudott felvenni Guided Missile irányítása közben.

Mobil

  • Mostantól beállíthatjuk, hogy a telefonunk is mutassa az aktuális FPS-t.
  • Újabb quick barral bővült a HUD.
  • A telefonokon is van mostantól Elimination Feed.

Aki minden apróságra kíváncsi, az IDE kattintva elolvashatja.

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva