BoardGame

Visszatér a Társasjáték-fejlesztők Klubja is – miért fontos a kimerítő tesztelés?


A csütörtök este a Demola innovációs laborban tartott második alkalmat felvesszük és közzétesszük.

Folytatódik végre a február végén indult Társasjáték-fejlesztők Klubja a Demola innovációs laborban (XI. kerület, Gellért tér 3., bejárat a Budafoki út felől). A február utolsó keddjén indult sorozat már az első alkalommal kifejezetten ígéretes és színvonalas volt, számos neves és profi játékfejlesztő gyűlt össze a Qubit társasjáték-újságírója, Merse E. Gáspár szervezésében megvalósult eseményen.

A program gerince az előadás volt, melyet Szűcs Sándor, a Purple Meeple Games játéktervezési és -fejlesztési ügyekben illetékes vezetője tartott a Kickstarteren is többszörösen sikeres, Lovecraft világában játszódó Cultistorm játékuk fejlesztési és kiadási dolgairól. (A Cultistormról itt írtunk korábban.)

A most csütörtökön este 6-kor kezdődő második alkalmon a játékfejlesztés tesztelési kérdéseit járják körbe, az előadás is erről fog szólni. Az előadó Pásztor Balázs játékfejlesztő-újságíró lesz, aki a Miért fontos a kimerítő tesztelés? cím alatt fejti ki ezeket:

  • Ki a jó teszter?
  • Milyen kérdésekkel foglalkozz tesztelésnél?
  • Tesztkörnyezet és teszttípusok.
  • Miért fontos a tesztelés?
  • Mennyire legyél labilis a teszteredmények után?
  • Létezik-e teljes (kimerítő) tesztelés?
  • Mitől irányított egy tesztelés?
  • Komplexitás és tesztmennyiség kapcsolata.

A program ezen része fél 7 és fél 8 között lesz; előtte fél órában az új tagok fognak bemutatkozni, utána pedig szintén kb. ekkora időintervallumban kötetlen beszélgetés (illetve szünet) lesz. 8 és 9 között aztán, ha lesz rá igény, egy, a tagok által hozott, általuk kiválasztott/megszavazott játékot lehet majd tesztelni. A felhívás szerint, ha valaki szeretné itt teszteltetni a játékát, azt jelezze előzetesen az előadónak.

A szervezők néhány óvintézkedést azért még betartanak és -tartatnak, úgyismint a kötelező maszkviselés, nyilatkozat aláírása, hogy nincsenek koronavírus-fertőzésre utaló tüneteink, illetve ha az elmúlt egy hónapban voltunk külföldön, akkor konkrét, a fertőzésmentességet igazoló papírt is vinnünk kell. Illetve ebbe a körbe tartozik az is, hogy maximum csak 20-an lehetnek majd eseményen.

Ezért is, meg azért is, mert fontos és tartalmas szakmai program, a Metabro felvételt készít az előadásról, illetve a relevanciájuk esetén a további programokról is, melyet közzéteszünk a Youtube-csatornánkon.

Jelentkezni és regisztrálni a személyes részvételre a Társasjáték-fejlesztők Klubja Facebook-csoportjában lehet.

 

 

A játék nem játék – Győri és Para másodszor csap le:

A játék nem játék: újrahasznosított klasszikusok – itt a második Társasjáték-podcast

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva