Végre egy igazi és ígéretes gamer-társasjátékot is alkalmunk van bemutatni a heti Kickstarter-ajánlóban.
Atlantis Rising: Second Edition – Monstrosities
5 nappal a kampány vége előtt a kitűzött 20 000 dollár nyolcszorosa, több mint 163 ezer dollár gyűlt össze 3496 támogatótól.
Az Atlantis Rising pont, hogy nem Atlantisz felemelkedéséről – hiába ezt mondja a címe -, hanem nyilván a süllyedéséről szól. De mielőtt végleg eltűnik, gyorsan össze kell szedni a maradék nyersanyagot, majd meg kell építenünk egy tíz részből álló portált. Ám a csillagalakú, legendabeli kontinenst folyton elönti a víz (ami nyilván a végleges víz alá merülés előjele), és hogy-hogy-nem épp a legértékesebb területeket sújtva először. Egy víz alá kerülő területen bányászni végezni nem igazán népszerű az ott lakók számára. A 2012-es, limitált kiadású, illettve a tavalyi, Atlantis Rising: Second Edition című folytatás sztorija. Most a Monstrosities című kiegészítőre gyűjtenek, hogy mitológiai lények keseríthessék meg az atlantisziak így sem igazán vidám életét: például a hárpiák lopják a nagynehezen kibányászott nyersanyagainkat, sőt olykor magukat bányászokat is.
Sons of Faeriell
4 nappal a kampány vége előtt a kitűzött 106 522 dollárt közel duplázták, és 195 ezer dollárig jutottak 2174 támogató segítségével.
A Sons of Faeriell Ks-oldalán sokadik végiggörgetés után lehet megtalálni csak a szabálymagyarázatot. Előtte kiemelik, hogy mennyire szép, meg hogy a figurák maszkjai gumiból készülnek, és arról is szó van, hogy a frakciók saját tálcát kapnak, ami által rövidebb a setup. Izgalmas viszont a “multiple endings” kifejezés, ami többféle lezárásra utal. A játékosok a kisebb küldetéseket, ún. achievementeket hajtanak végre, amikből ha valaki elér ötöt, vége a játéknak. De ha mindenkinek egyszerre sikerül elérni az ötöt, mind együtt nyernek.
The Warp
13 nappal a kampány vége előtt a kitűzött 47 343 dollárból több mint 42 ezer jött össze 283 támogatótól.
A The Warp igazi sci-fis gamer-játék, ami a leírás alapján akár 3 órás is lehet (vagyis sanszosan lesz az öt óra is), és komoly vállalása, hogy megpróbálja eltüntetni a hosszú játékok nagy buktatóját, a holtidőt. A sztori szerint a Yortar bolygó helyi időszámításának 7002. évében járunk, ahol sokféle faj élt együtt (emberek nem). 6997-ben megmagyarázhatatlan katasztrófa pusztította el a bolygó nagyját, tönkretéve a bányászatot és kereskedelmet. És persze emiatt a megmaradt fajok a túlélésükért egymásnak estek.
Folytatás a Tarsasjatekok.com 46. heti Kickstarter-ajánlójában
Támogasd a magyar focistársasjáték-fejlesztést:
Komplex, magyar fejlesztésű focis társasjáték jelent meg a Kickstarteren
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!