Végre megjelent a Metro fejlesztőinek ultralátványos sci-fi FPS-e

Eredetileg már április 25-én meg kellett volna jelennie az egykori Metro fejlesztőkből álló Reburn stúdió első játékának, a La Quimerának, de az utolsó pillanatban csak elhalasztották. Várható is volt, már a játékot prezentáló cikkünkben is jeleztük, hogy a játék körüli nagy csönd miatt erre egészen nagy az esély, arra viszont nem gondoltunk, hogy a plusz várakozás mindössze néhány napot fog kitenni.

A La Quimera ugyanis a mai napon elérhetővé vált a Steamen.

Bár a Killzone, a Crysis és a Call of Duty legjobb aspektusait összegyúró sci-fi FPS roppant ígéretesnek tűnik, játékra egyelőre senkinek sem lehet jó szívvel ajánlani. A Reburn ugyanis még nem készült el teljesen a játékkal, a Steamen is még csak korai hozzáféréses, ami alapból nem volna még bűn, de hogy 30 eurót, azaz 12.000 forintot kérnek már most érte elég nagy probléma. A La Quimera ebben a korai formájában nem játszhatatlan, de a hiányosságai, hibái és befejezetlensége miatt nagyrészt élvezhetetlen. Nem is csoda, hogy többnyire negatív visszajelzéseket kap: sokan a bugokra, optimalizálatlanságra panaszkodnak, de a legnagyobb probléma, hogy 3-4 óra alatt gyakorlatilag bárki a végére érhet.

Persze láttunk már hasonlót: a Bright Memory is valahogyan így indult útnak, hogy aztán egy igazán emlékezetes akciójátékká váljon, valamint plusz reménykedésre ad okot még, hogy a La Quimerát metrósok csinálják. Viszont 12.000 magyar forintosért ez így édeskevés. Vagyis, aki várta a játékot, vagy épp az alábbi előzetessel kapna kedvet hozzá, érdemes még egy kicsit türelemmel lennie, míg tényleg befejezik, kibővítik, tökéletesítik. A potenciál ugyanis ott van benne: a látvány egészen kiváló, a sci-fi körítés, a világ, az akció is képes azonnal beszippantani, és a történet is kellőképp érdekes, hogy 3 óránál tovább érdekelje az embert. Szóval érdemes rá várni, de most jobban teszi mindenki, ha nem költi el rá a tavaszi játékpénzt.

Betöltés...
Keresés
Keresés