Ezért érzed lassúnak a Warzone mozgását a frissítés után

A Call of Duty: Warzone és Black Ops 6 közös szezonja április 2-án startolt el, ám a Warzone játékosok csak harmadikától élvezhetik az újdonságokat. Az elmúlt napokban már kiveséztük az összes újdonságot. Ide sorolhatjuk a frissítést sztárját, a visszatérő Verdansk-ot, ám az csak a jéghegy csúcsa. Az új Warzone fegyverek is a nosztalgiára építenek, de a BlackCell csomag Roze skinje sem ismeretlen az OG játékosok számára. Sorsdöntő frissítés lehet ez a mostani, hiszen a játék jövőjéről dönthet.

Ahogyan azt sejteni lehetett, a frissítés ezúttal sem sikerült tökéletesre, de a rengeteg újdonság mellett ez bizony eltörpül. Ilyen masszív kódsorral dolgozó játékok esetében sosem beszélhetünk teljesen hibátlan frissítésekről, így ezen már meg sem lepődik senki. A Warzone játékosok azonban hamar kiszúrták, hogy valami nem stimmel a mozgással. Igen ám, de ez nem hiba, hiszen a fejlesztők már korábban jelezték, hogy alakítanak az Operatorok mozgásán.

Teljesen megváltozott a Warzone mozgása

A fenti X/Twitter üzenetből hamar kiderülhet, hogy több szintű módosításokat hajtott végre a Warzone fejlesztői gárdája.

Egyértelmű gyengítések:

  • Futási sebesség -4,9%
  • Guggolva mozgás -10%
  • Kúszva mozgás -5%
  • Oldal- és hátrafelé futás -8,5%
  • Csúszás súrlódásási érték +4%

Erősítések:

  • Guggolásból felállás sebessége +15%
  • ADS-ben (célozva) guggolásból felállás +39%
  • Ugrás utáni késleltetés -40%

A fejlesztők tehát érezhető mértékben lassítottak az általános mozgáson, hogy a pozicionálás és a pillanatnyi döntéshozatal jobban számíthasson. Egyértelműen a high skill, high reward elv lebegett a programozók előtt, ám a gyengébb és kezdő játékosok ezt bizony megszenvedhetik majd. Azon sem lepődnénk meg, ha az elkövetkezendő napokban, hetekben módosítanának ezeken az értékeken a programozók.

Borító: YouTube

Betöltés...
Keresés
Keresés