Egy versenyen legálisan használható és egy csalásnak számító parancs is érkezett a recoil kategóriához.
Kezdjük is a csalással, ezt ugyanis pusztán a gyakorlás kedvéért tette be a Valve. Ha felmegyünk egy saját szerverre, már reflexből fogjuk beírni minden gyakorlóparancs alapját:
sv_cheats 1
Ezzel engedélyezzük a játékban nem használható parancsokat, hiszen itt max a BOT-oknak ártunk ezzel. Ha ezt beírtuk, jöhet a frissen megjelent új parancs:
cl_crosshair_recoil 0
A paranccsal elérhetjük, hogy a célkereszt ne random rángasson, hanem szépen kövesse az összes golyót. Pont így, mint ezen a videón:
Gyakorlásnak tökéletes, a spray közbeni kontrollt kiválóan tudjuk próbálgatni ezzel a paranccsal. Jöjjön a másik újdonság!
A merev fegyverekkel szembeni kritikákat rengetegszer hallottuk már, és a Valve megunta őket. Erre tehát érkezett válaszként egy újítás, mostantól a fegyver akkorákat ránthat, mint a valóságban. Akár aimpunch miatt rángatna, akár a spray miatti recoil zavarna be, a fegyver majd kiesik a kezünkből.
Kivéve, ha kivesszük az új paranccsal. Vagyis mostantól mi dönthetünk, hogy akarjuk-e ezt a rángatást, vagy maradjon a merev változat:
A másik friss parancs, ami a játékba érkezett nem számít csalásnak az előzővel szemben, ezt akár éles meccsen is próbálgathatjuk. Csak írjuk be:
viewmodel_recoil 0
Az alapbeállítás ugyanis mostantól a brutális rángatás. De ha nem tetszik, csak beírjuk a fenti sort console-ba és kész. Ekkor az őrült módjára rángató fegyverek megszelídülnek, akinek tehát nem tetszik az újítás, egyszerűen kiveheti.
Ritka eset, de elmondhatjuk, hogy mindkét új console parancs hasznosnak tűnik! Előbbi a gyakorlást segíti, utóbbi a játék élethű mozgásait!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!