PUBG

Hoppá! Valami nem stimmel a fákkal a legutóbbi frissítés óta


Elég komoly hatással lehet a távolabbi harcokra

Úgy tűnik valami nagyon nem stimmel a fák renderelésével bizonyos esetekben a tegnapi update után. A fák körülbelül száz méter után egy eléggé leegyszerűsített 2D modellként látszódnak még 4x és 8x távcsövek használata esetén is. Egy lelkes reddit felhasználó a következő példákkal illusztrálta ezt:

  1. Itt azt láthatjuk, ahogy tesztelőnk egy ellenséges játékost lő 100 méter távolságból
  2. Ebben a videóban azt láthatjuk, hogy az éppen haldokló felhasználó teste átlátszódik a “papírként” kirajzolt famodellen. Az utolsó lövésnek be sem kellett volna találnia
  3. Itt pedig a teszter szemszögéből nézhetjük meg ismét a dolgokat, tisztán látható, hogy a halálos lövésnél már rég a fa mögött volt.

Természetesen egy vélemény nem vélemény, viszont sajnos úgy tűnik nem egyedi problémával állunk szemben. Más felhasználók is megerősítik a hiba meglétét a reddit thread alatt. 

ChocoTaco clipjén is tökéletes látható, hogy a fa 2D és 3D modellje nem stimmel, így sajnos a találatot sem regisztrálta be a játék:

Vajon ez a bug valamilyen optimalizációs folyamat elrontott eredménye? Sajnos a fejlesztőknek minél előbb javítaniuk kell ezt a hibát, mert elég nagy hatással lehet a középtávú küzdelmeknél. Te találkoztál hasonló hibával?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva