League of Legends

Kevesebbet fog foglalkozni a csapatorientált hősökkel a Riot Games


Az elmúlt években több csapatközpontú karakter is napvilágot látott, ám ezeket nagyon nehéz egyensúlyban tartani, változik is a fókusz hamarosan.

A League of Legends összességében egy csapatjáték, ám vannak olyan karakterek, akik a társaiknál jobban fókuszálnak a csapatra, mint saját magukra. Ezeket a hősöket kifejezetten nehéz egyensúlyban tartania a fejlesztőknek, így a jövőben azt tervezik, hogy kevesebb reflektorfényt kapnak a csapatorientált karakterek.

Ryze, Kalista és Azir neve is felröppent, amikor Riot Meddler a csapatorientált karakterekről beszélt. Hónapok óta probléma, hogy ezeket a hősöket nagyon nehéz a normál és a profi szint közé egyensúlyozni, s a fejlesztő elmondása szerint, ez nem is a közeljövőben fog megtörténni. A fejlesztőcsapat ugyanis úgy döntött, inkább nem is próbálkoznak a helyzet megoldásával, más területekre szeretnének fókuszálni.

“Már nagyon sok ideje dolgozunk olyan karakterekkel, akik túlontúl jól teljesítenek a premade játékokban, mint a szóló mérkőzéseken. Többek között Ryze, Azir és Kalista triójára gondolunk, akik általánosan nem teljesítenek valami jól, ám ha egy összeszokott gárda használja őket, dominálják a metát. Az egyik fő célunk a játékegyensúllyal éppen az, hogy ilyesmi ne nagyon fordulhasson elő.”

A probléma egyértelmű ezekkel a karakterekkel kapcsolatban, a képességtáruk túlontúl csapatorientált, a szóló teljesítményre nehezen lehet kiélezni őket. Erre Meddlerék is rájöttek, s úgy döntöttek, a többéves próbálkozás után, inkább más irányba fordítják a figyelmüket, olyan területekre, amelyek már ordítanak a törődésért, mégis kevesebbet kaptak az elmúlt hónapokban, években.

“Úgy döntöttünk a fejlesztőcsapattal, hogy egy jó időre hanyagoljuk a csapatorientált hősök állítgatását. Nem gondoljuk, hogy ez a legjobb megoldás, de jelenleg ez az egyetlen járható út, így is túl sok időt pazaroltunk erre a mókuskerékre. Ryze, Kalista és Azir hármasa valószínűleg csak a premade játékokban lesznek használhatók, s a szóló teljesítményre meg ott lesz a maradék 137 karakter. Az így felszabadult időt és energiát pedig olyan karakterekre fogjuk fordítani, akik már régóta igénylik a munkát, mégsem kapták meg. Ezzel még sokszínűbbé fogjuk tudni tenni a játékot, ahelyett, hogy egy helyben toporognánk.”

Ez persze azt is jelenti, hogy néhányan új main karaktert kell, hogy keressenek, ugyanis a fent említett hármas a közeljövőben biztosan nem kerül közelebb a sikeres szóló játékhoz. Nyers megoldás, de talán tényleg igazuk van a fejlesztőknek, ideje lenne a fókuszt más területekre állítani.

Ti egyetértetek a fejlesztők döntésével?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva