Optimalizációk tömkelege mellett rengeteg újítást kaptunk, amelyek a metát ismét megbolygatják.
Tegnap kiszivárgott, ma pedig meg is érkezett az új frissítés, ami egyelőre csupán a teszt szerereken elérhető. Aki olvasta a tegnapi kiszivárgott infókat, azt biztosan nem fogja annyira meglepni ez az update log. Változtak a gránátok, megkaptuk az M24-et a world lootba, rengeteg optimalizáció érkezett. Egyelőre mindez még csak a teszt szerveren érhető el, de feltehetően holnapra már az éles szerverekre is megkapjuk az újdonságokat.
Gránátok
- Frag grenades: A gránát okozta repülő effektet eltávolították. Mostantól a sebzés oroszlánrészét nem a gránát miatti repülés fogja okozni, hanem különböző zónákat hoztak létre, ettől függően fog majd sebezni.
- Erősítettek a gránátokon és módosították a hatótávukat:
- 3,5 méteres körzetben halálos sebesülést okoz a gránát (a korábbi 2,6 helyett)
- 3,5 és 8,5 méter között közepes sebzést fogunk elszenvedni
- 8,5 és 10 méter között pedig alacsony lesz a gránát sebzése
- Stun grenades: A stun gránátok sosem voltak túl népszerűek, ezért korábban, ezért egy új hangeffektet hoztak be nemrég. Most némileg buffoltak ezen is, 5 méteres körzetben indirekt hatásai is vannak, mint például az ideiglenes süketség.
- 100 fokos szögben közvetlen, ezen kívül pedig indirekt hatása van a gránátnak a robbanás 5,5 méteres körzetében.
- A maximum hatóttáv 20 méterre növelve (közvetlen esetén)
- A vakság időtartama attól függ, hogy milyen közel robbant a stun
- Aki elvakult, az mostantól eltakarja az arcát és nem tud ADS-elni sem.
- A nézők is elvakulnak a játékossal együtt
- Az indirekt hatás maximum 3 másodpercig tart
- Molotovok: Bizonyos felületeken jobban fog terjedni a tűz, például a faházakon, fa elemeken a házban. Akár a falakat is érheti tűz.
- Új égés effektet kaptunk, ez akkor látható, ha a karakterünket molotov tűz éri
- Az indirekt effekt (amikor a tűzben állunk) sebzését 10-ről 12,5-re módosították
- Miután kijöttünk a tűzből, 4 másodpercig tovább égünk, ez 10 sebzést jelent másodpercenként
- A tűzben nem lehet ADS-t használni
- A tűz a fa elemeken jobban terjed
Játékmenet
- Az M24-et eltávolították a dropból és betették a world lootba. A cél, hogy a Kar98k-nak is legyen alternatívája
- Az M24 alapsebzését 88-ról 79-re módosították
- A Scar-L vízszintes és függőleges visszarúgása csökkentve
- A cheek pad és a tactical stock mostantól nem fogja annyira csökkenteni a visszarúgást, viszont az ADS sebességét növelik.
- Növelték a DMR-ek spawn rate-jét (Mini 14, SKS, SLR)
- Egy kicsit növelték a Vector spawn rate-jét (de az SMG spawn rate nem változott ettől függetlenül)
- Light grip módosítások:
- Nem lesz hatással a fegyver recoiljára sem a recoil recovery speedre
- Az első golyó golyó visszarúgását 15%-kal csökkenti. A “kick animation” pedig 30-ról 20%-ra csökken
UI/UX
- Új üzenet jelenik meg azokban a szituációkban, amikor nem tudunk healelni
Új anti-cheat
A PUBG Corp.-nak sikerült kifejleszteniük egy új anti-cheatet házon belül. A security mode-ban ez is aktív, így arra kérnek mindenkit, hogy lehetőleg ebben indítsuk a játékot. Persze ha hibákat észlelünk, akkor nyugodtan váltsunk át a compatibility mode-ra.
Teljesítmény
- Javították a játékosmodell rendereléséi folyamatát, megakadályozva ezzel a frame dropokat
- Optimalizálták a játékos mozgását és a repülés animációját, így már nem lesz probléma, ha vannak körülöttünk, nem fog annyira leesni az fps-ünk
- A netkódon történt néhány fejlesztés, ezzel csökkentették a hálózat válaszidejét
- Javították a gépünk és a szerver közötti adatcserét bizonyos objektumok esetében (itemek, ajtók, kerítések), így nem fog a kelleténél később spawnolni
- Javították a korábban nem épp hatékony folyamatokat, amelyek leginkább a járművek esetén okoztak anomáliákat. Kevesebb probléma lesz a fizikával ennek köszönhetően.
Hangok
- Külön beállítható a stereo és az új HRTF. Azaz ha valakinek nem tetszenek az új hangok, szimplán kikapcsolja a HRTF ezen funkcióját a menüben. Ahogy korábban említették ez csak a lövéshangokra vonatkozik.
- Csökkentették az airdropot hozó repülőgépek hangjait
Bugfixek
- Javítottak néhány problémát, amelyek ütközéseknél jelentkeztek Erangelen és Miramaron is
- Vaultingolás közben nem akadunk be bizonyos helyeken többé Erangelen
- Javítva a hiba, ami nem engedte hogy Miramar bizonyos objektumain átmenjünk.
- Továbbfejlesztették a gránát eldobásakor látszódó tray ikont.
- Javítva a hiba, ami akkor jelentkezett, ha a levágott csövű sörétesre rátettük a choke-ot
- Javítva a hiba, ami érdekességeket okozott akkor, ha ráugrottak egy olyan járműre, amiben volt ember
- A crossbow-val mostantól nem lehet zerózni (véletlenül hagyták benne)
- Javították a hibát, ami miatt a stun gránát beragadt és pörgött, ha az ablak bizonyos pontjához dobtuk
- A cheek pad leírását pontosították
- Javítva a hiba, ami nem adta meg a 10%-os függőleges visszarúgás javulását a cheek padnak köszönhetően az SLR-en
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!