PUBG

Mi a helyzet a pályaválasztóval? Nézzünk a dolgok mögé!


A PUBG Corp. elég érdekes lépést tett meg, ami mindenkit váratlanul ért.

A tegnapi Sanhok dev letter mind a hazai, mind pedig a nemzetközi PUBG közösséget felbőszítette. Nem csoda, hiszen már az 1.0 óta kérték a játékosok, hogy hadd válasszák ki maguk, hogy mely pályán szeretnének játszani. Ezt el is hozta a PUBG Corp., nem kevés várakozási idő után, aminek mindenki örült, egyszerűen és bugmentesen működött a pályaválasztó. Az új pálya viszont kissé felkavarta az állóvizet. Ugyanis azt jelezték tegnap a fejlesztők, hogy egyszerűen nem tudják megoldani, hogy kettőnél több lehetőség közül válasszunk.

A döntést elég érdekesen magyarázták, többek szerint ez csak mellébeszélés volt. Amikor először betették a pályaválasztót, felhívták rá a figyelmet, hogy problémát okozhat egy új pálya a rendszerben. Itt arról van szó, hogy túl sok várakozó lobby lenne, amit szét kellene választani és mindet minél hamarabb megtölteni, az új pálya pedig egyszerűen túl nagy várakozási időt generálni egyes pályákon. Itt konkrétan arról van szó, hogy egyrészt régiónként is szeparálják a játékosokat, azon kívül a TPP/FPP játékosokat is el kell különíteni, utána pedig még a pályát választókat is, emiatt nem töltődne fel kellő gyorsasággal egy lobby.

Érzi mindenki, hogy ezzel nincs rendben valami. Ezt a magyarázatot tökéletesen el tudnánk fogadni, ha egy kisebb játék lenne a PUBG.

De még mindig több, mint 800 000 játékos játszik átlagosan a játékkal, az 1,8 milliós peakről pedig ne is beszéljünk.

Ez nem a Hello Kitty kalandjai, hogy pár százan játszanak vele összesen, de még ha megnézzük a szebb napokat megélt Left 4 Dead 2-t, ott is kiválaszthatjuk, hogy melyik pályán szeretnénk játszani, pedig azzal jelenleg mindössze 8 ezer ember játszik, míg a PUBG-vel ebben a pillanatban 994 ezer.

Oké, akkor mi lehet a valódi oka?

Röviden:

Nem tudunk másra gondolni, mint hogy a PUBG Corp. meg akarja szerettetni velünk Miramart is. A játékosok többsége Erangelbe esett bele, Miramaron pedig teljesen máshogy kell játszani ezt a játékot. Nincsenek bokrok, fű, idegkemp a földön, de vezetni is sokkal nehezebb és teljesen más a játékmenet is. Egyébként az utóbbi időben sokat javult a pálya, jót tett neki az a temérdek változtatás, amit a fejlesztők eszközöltek rajta. Én sokáig óvakodtam tőle és instant kiléptem a lobby-ból, de mióta választható, van hogy 10 meccsből 2-3-at direkt Miramaron tolom le és valahogy a loot is sokkal jobb, mint Erangelen, a betonépületeket imádom lootolni, ennek is megvan a maga bája, de abból soha nem szokott jó kisülni, ha valakire ráerőltetnek valamit.

A játékosok már találtak is megoldást a problémára!

Azokról se feledkezzünk meg, akik Miramart kedvelik és Erangelt utálják. A fejlesztők említett problémáját pedig másképp is lehetne orvosolni. Betehetnék a mostani mellé a pályaválasztót és addig nem tudnánk meccset keresni, ameddig a 3 pálya közül minimum kettőt nem választanánk ki. Egyszerű, nem?

Lehet még ebből gond

A fentebbi grafikonból láthatjátok, hogy sajnos elég sok játékos rakta le a PUBG-t az utóbbi időben. Egyesek azzal magyarázzák, hogy itt a nyár és mindenki mással van elfoglalva, de ezzel szemben a Fortnite-ot egyre többen tolják. A pályaválasztó funkció pedig már szerves része lett a játéknak. Ha be sem tették volna, akkor nyilván nem lenne akkora probléma, hogy a két új mód közül lehet választani, de így sokkal kellemetlenebbül ér mindenkit, aki valamely pályát preferálja. Lehet mondani, hogy akinek nem tetszik, az majd kilépked a lobby-ból úgy, mint régen, de velem például előfordult már, hogy 14 alkalommal kellett kilépnem, mert Erangelen akartam játszani. A fő probléma ezzel:

Ne más mondja már meg, hogy ki mivel töltse a saját idejét!

Emiatt persze a játékot letörölni biztosan nem fogom, hiszen még mindig ez a mainem, mint sok más játékosnak, de ettől még korántsem szimpatikus az, amit a PUBG Corp. az új pályaválasztóval művel.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva