Fortnite

Hibás hálózati adatokat mutat a PUBG és a Fortnite is? Könnyen lehet!


Hiába került be a funkció, ha nem jó értékeket mutat...

A Fortnite-ban már viszonylag régóta megtalálható a ping / hálózati kijelzés funkció. PUBG-ben ezt csak a 21. frissítés hozta el nekünk pár napja. Az első órákban kiderült, hogy a PlayerUnknown’s Battlegroundsban ez nem feltétlenül működik jól, azonban könnyen lehet, hogy az Epic saját játéka sem ússza meg a dolgot.

Milyen adatokat biztosít számunkra ez a UI elem?

Mindkét játékban az alábbi értékeket láthatjuk viszont:

  • A pingünket
  • Az aktuálisan forgalmazott adatmennyiségeket (le/fel irányban)
  • Az fogadott és elküldött csomagok számát másodpercenként
  • A packet loss mértékét mindkét irányban

Nem bízhatunk meg ezekben az adatokban?

Battle(non)sense rendesen letesztelte mindkét játék hálózati adatokat kijelző funkcióját és sajnos eléggé elkeserítő eredményre jutott.

PUBG:

  1. A ping kijelzés nem meglepő módon legtöbbször hibás, hol többet, hol kevesebbet mutat a valósághoz képest
  2. Az aktuális le/feltöltési adatmennyiséget jól mutatja a játék
  3. A csomagok száma is stimmel
  4. A packet loss értékeket is helyesen mutatja a játék, azonban a lassú frissítési gyakoriság miatt előfordulhat, hogy nem jelez ki egy-egy kisebb loss-t. Néha pedig lehetetlen (pl. 200%) értékeket mutat.

Fortnite:

  1. A ping kijelző itt sem teljesen pontos
  2. A le és feltöltési adatmennyiség kijelzése sem pontos
  3. A csomagokat helyesen jeleníti meg
  4. Itt is előfordulhatnak lehetetlen értékek, épp ahogy PUBG-nél.

Konklúzió

Úgy tűnik a hiba forrása a PUBG és a Fortnite által használt motor, az Unreal Engine 4-ben keresendő. Ameddig az Epic (a motor fejlesztője) nem javíta ezen a funkción, mindkét játék felhasználói bázisa hibás adatokkal fog találkozni a játékban.

Adatok forrása: https://www.youtube.com/watch?v=PPGNfUOXcDA

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva