R6

Szeretjük, de ezek nagyon hiányoznak – 3 funkció a fullos játékélményért


Mindig van hova javulni, mutatjuk, hogy szerintünk hol lehetne még fejlődni.

Videojátékokkal foglalkozó újságíróként a munkánk kiegészítő eleme, hogy minél több játékkal tisztában legyünk.

Több szempontból hasznos ez, de most maradjunk egy dolognál: összehasonlítási alapot ad.

Ennek kapcsán jöjjön 3 olyan funkció, melyből az egyik olyan, ami más játékban (Heroes of the Storm) már jelen van, és át lehetne emelni!

1.Try mód

Kezdjük is azzal, mely az említett Heros of the Stormban létezik és rengetegen imádják: ez a try mód.

Egy olyan gyakorlópálya, melyen bármilyen karaktert ki lehet próbálni. Jól hangzik, ugye? Aki nem a legkomolyabb verzióját vette meg a játéknak, annak bizony grindolni kell az operátorokért. Csoport moderátorként pontosan tudom, hogy hányan posztoltok kérdést arról, hogy XY operátor közül melyiket vegyétek meg.

Képtalálat a következőre: „rainbow six siege”
Engadget

Erre adna tökéletes lehetőséget az, ha mi magunk próbálhatnánk ki.

25000 renown nem kevés, nem szeretne senki úgy járni, hogy megvesz valakit, akit aztán dob 3-4 meccs után.

Emellett a skineket is kipróbálhatóvá tennénk a Ubisoft helyében – a Blizzardnak bevált (nem lett ettől kisebb érdeklődés a karakterek, kinézetek iránt).

2. Állítható pálya Casuelben

Biztosan  nem én vagyok az egyetlen, akit kezdőként zavart az, hogy rengeteg pálya van Casual módban és random adja be.

Ezzel két probléma van: egyrészt így nagyon lassan tanulja meg őket a kezdő játékos, másrészt rankeden jóval szűkebb a felhozatal – vagyis aki arra készül, az feleslegesen erőlködik jó pár pályával.

Kapcsolódó kép
forums-fr.ubi.com

Ha beállítható lenne, hogy melyik pályára (vagy ha úgy érezzük, hogy 2-3 közül is jó ha választ nekünk a rendszer, akkor pályákra) rak be minket a rendszer, akkor ezt kiküszöbölhetnénk. Nyilván megemelkedne a queue idő, de ennyit megér, nem?

3. Bocsánatos team kill

A legutóbbi frissítéssel alaposan megszigorodott a team kill rendszer, aki lemaradt volna róla, annak linkeljük a részleteket:

A szezon első frissítése: szigorított és egységesített teamkill büntetés, Clash nerf, sok bugfix

Az eszközölt változtatásokra szükség volt (főleg alacsonyabb szinteken), de egyetlen aprósággal kiegészítenénk: a megbocsájtás lehetőségével.

Ha a halálunk után feldobná a játék, hogy szándékos volt-e a gyilkosság (F5: igen, F6: nem), akkor megkímélhetnénk a másikat a jogtalan büntetéstől. Mert legyünk őszinték: mindenkinek volt már balul elsült lövése (valamelyik társunk hirtelen megjelenik és ijedelmünkben lelőjük, vagy az előttünk védő Montagne mellett nem sikerül peakelni és őt szedjük ki).

Képtalálat a következőre: „fuze rainbow six siege”
youtube

A Fuze mainek azt gondolom végképp támogatnák ezt a funkciót.

Ti mivel egészítenétek ki a listát?

Borító: https://www.artstation.com/artwork/JP05D; https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comments/9i3u93/clubhouse_by_terrorwatt/

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva