Ismerkedjünk meg közelebbről a tegnap bevezetett funkcióval.
A 22. frissítés egyik nagy újítása a sokak által várt rangrendszer. Eddig nem volt túl bőbeszédű a PUBG Corp. a témával kapcsolatban, de végre megtörték a csendet. Egy ‘Dev Letter’-nek és egy videónak hála választ kapunk szinte minden kérdésünkre.
A szezon
Szakít az eddigi hagyományokkal a cég, a Rank System Beta alatt két hónapos szezonokkal kell számolnunk. A rankunk meghatározásához tíz meccset kell mennünk. Természetesen itt nem áll meg a dolog, hiszen a játszott meccseink alapján nőhet, vagy csökkenhet az RP pontunk. (Rank Points).
A játék rengeteg szempont alapján dönti el, hogy az adott meccs után mi történik az RP értékünkkel. Nézi a meccsben résztvevők számát, a jelenlegi rangunkat, a helyezésünket, a megölt emberek számát és még rengeteg más dolgot is.
Egy egyszerű példát adott meg a PUBG Corp. ezzel kapcsolatban:
- Ha egy Diamond játékos 8 öléssel nyer egy meccset ~30 RP-t kap
- Ha egy Diamond játékos 1 öléssel nyer egy meccset ~20 RP-t kap
- Ha egy Diamond játékos 100. helyen esik ki ~20 RP-t veszít el
A rangok
- Minden szezon elején a többi játékhoz hasonlóan egy soft reset után újra le kell játszanunk a 10 mérkőzést
- Külön rangokat rendel a játék az egyes játékmódokhoz (Solo,Duo,Squad) és kameranézetekhez is (FPP, TPP)
- A ranglépéshez (akár lefelé, akár felfelé) nincs szükségünk külön meccsre
- A top 100 ranglista természetesen megmarad
A meccskeresés
A fentebb leírt rangok mellett továbbra is megmarad egy különálló MMR érték. Ez alapján fogja a PUBG a játékosokat bedobálni a szerverekre. Ez az érték egy kicsit megengedőbb lesz az RP-hoz képest, hiszen viszonylag rövid idő alatt kell feltölteni 100 emberrel a szervereket.
Reméljük így már teljesen érthető minden a friss rangokkal kapcsolatban!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!