Fortnite

Az Epic Games javította a Ghost Shot és Edit Delay bugokat, majd mindkettőt direkt visszaemelték a játékba


Újonnan inkább visszaemel két bugot a fejlesztőcsapat, hogy megszüntessen egy teljesen újat.

Az Epic Games egyik alkalmazottja megerősítette, a legutóbbi frissítésben hozott komoly szerkesztő-mód javítások ideiglenesen vissza lettek vonva.

A v7.20-as frissítés igazán masszívra sikeredett, a fejlesztők igazán nagy hangsúlyt fektettek ezúttal a korábbi, idegtépő játékhibák kiküszöbölésére. Ilyen volt például az Edit Delay és a Ghost Shot. Az előbbi azt eredményezte, hogy a szerkesztéseink később valósultak meg, mint parancsoltuk azt a játéknak, így többször szorult helyzetbe kerültünk, mert nem reagált időben a rendszer. A Ghost Shot pedig szintén valamilyen szinten az előző hibához kapcsolódik, többször fordult elő ugyanis olyasmi, hogy a gyorsabb szerkesztések után lőni próbáltunk volna, ám annak csak az animációját láttuk, valós sebzést nem okoztunk vele. Még a töltényünk se fogyott holott azt láttuk, hogy elsütöttük a fegyverünk.

Az Epic tehát kiötlött egy újabb rendszert, ami a szóban forgó hibákat kijavította, így az internetkapcsolatunk minőségétől függetlenül is képesek voltunk azon nyomban szerkeszteni és építeni. Összegészében tehát sokkal folyamatosabbnak, gördülékenyebbnek érződött a frissítés után a játékmenet.

Aztán egy-két nap játék után a játék elkezdett ugyan úgy viselkedni, mint a frissítés előtt, visszatértek a szerkesztésein csúszásai, valamint újból tele voltak a meccsek szellemlövésekkel. Amikor a közösség egyre nagyobb visszhanggal illette az esetet, @PeteNub, az Epic Games egyik vezető pozícióban lévő fejlesztője tiszta vizet öntött a pohárba Twitteren:

Twitter

A helyzet az, hogy fű alatt vissza kellett állítaniuk a v7.10-es szerkesztés rendszert a fejlesztőknek, mert megjelent a játékban egy új, sokkal komolyabb bug az új rendszer miatt. Ha a játékosok a bemelegítő szigeten szerkesztettek egy struktúrát, akkor teljesen megőrült a rendszer és az adott elemnek kizárólag csak azt a verzióját tudták a játékosok megépíteni játék közben, amit a bemelegítés során kreáltak. (Tehát, ha egy ajtóval ellátott falat húztak fel, akkor minden falunk a játék során ajtóval ellátott fal volt. Biztosan voltak egyéb iterációi is a hibának, ám ez volt a legsűrűbben előforduló probléma.)

Pete kiemelte, a javítás ezúttal nem hotfix formájában fog érkezni, hanem egy sokkal robusztusabb, telepítést igénylő verzióra lehet számítani. Így hát valószínűleg a következő frissítésbe fogják implementálni az új, javított szerkesztő rendszert, ezúttal remélhetőleg egyéb hiba nélkül. A hiba javításáig az Epic Games a közösség szíves türelmét kéri!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva