R6

Ash és Dokkaebi nerf most, Blitz gyengítés a jövőben: a Ubisoft alaposan elbánik a frusztráló operátorokkal


Mutatjuk a patch részleteit.

Jó érzés mostanában Siege rajongónak lenni, alaposan pörög a játék, rengeteg új infó zúdul be az új szezon kapcsán – most például egy új patch. Nézzük is meg, hogy mit hoz a 4. szezon első frissítése!

[2019-02-14]Y4S1 Designer Notes: Pre-Season

Ash

  • Elvették az ACOG sightot az R4-C fegyverről

Ash egyszerűen túl erős, túl magas népszerűség mellett, ráadásul az R4-C 99%-ban a választás – szeretnének döntési lehetőséget adni a játékosoknak ilyen téren is.

Maverick

  • Megnő az az idő, amíg a Blowtorch-ról a fegyverére átvált

Több counterplay-t akartak, ezért a döntés.

Dokkaebi

  • 18 másodperc után abbamaradnak a hívások
  • Ha Mute jammer (az eszköze) közelében tartózkodunk Dokkaebi nem tud felhívni minket
  • Mute jammer közelébe érve a hackelt telefonhívás megszűnik

A frusztrációt szeretnék csökkenteni a counterplay növelésével.

Capitao

  • Nagyobb lett a Crossbow által okozott tűzsebzés hatótáva
  • Cserébe 19 helyett 12-ket sebez

Clash

  • Nem rakhatunk többé Muzzle Brake-et a fegyverére

Amúgy is a legrosszabb opció ez volt, így kivették.

Lesion

  • A Gu Mine sebzését megfelezték: 8 helyett 4-et árt (a kezdő 10 marad)

Még mindig túl erős a védő, úgy érzik ez megfelelő gyengítés lesz.

Breaching Charges

  • A lerakás animációja sokkal gyorsabb
  • A sebzés a támadó oldalon 150-ről 50-re csökkent
  • A hatósugár (az a terület, ahol sebződünk) a védő oldalon megnőtt
  • A halálos sebzés esetében a hatósugár viszont a védő oldalon csökkent

Ezek mellett tájékoztattak egyéb, még nem teljesen kész dolgokról minket.

Képtalálat a következőre: „rainbow six siege”

Deployable Shield

Jön a rework, mivel úgy érzik, hogy majdnem minden helyzetben körülményes ezeket használni és nem könnyű kikövetkeztetni, hogy védve van-e minden testrészünk avagy sem.

Shield Operátorok

A lényeg, hogy túl agresszívan használják a pajzsos operátorokat, amikor a taktika és az infózás lenne a lényeg, így a rácélzást (ADS) lassítani fogják esetükben.

Lion

A Six Invitational alatt árulnak el bővebb infókat az átdolgozásról.

Glaz

Alapból arra akarták használni, hogy szögeket tartson mesterlövész módjára, nem pedig entry fraggerként  – ebbe az irányba viszik el a rework során.

Blitz

A pajzsos operátorok ADS nerfje őt fogja valószínűleg a legjobban érinteni, de elképzelhető, hogy a képessége is kap egy nagyobb töltési időt, valamint a vakítás mértéke is változhat.

Masszív frissítés lesz, az tuti!

Borító

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva