Hearthstone

Íme az Aréna leggyakoribb és legkedveltebb vendégei


A semleges kártyákat bármely class mellé feldobhatja a játék, így ezeket bármikor kiveheted. Természetesen itt is vannak sztárok, mutatjuk őket!

A neutral lapokban az a jó, hogy elég egyszer ráérezni az ízükre és megtalálni bennük az erőt. Ha ez megvan, akkor onnantól minden Arénában újra és újra a kezünkben akarjuk majd látni őket. Íme a legjobbak ritkaság szerint!

Common lapok

Fire Plume Phoenix: 4 manáért 3/3-nak lenni nem egy jó ajánlólevél, de a játék ezen szakaszában az a két sebzés hatalmas plusz rajta. Ráadásul ha görbéről játszunk, az ötödik körös Servant of Kalimos előtt ő a tökéletes húzás.

Forrás: Hearthpwn

Tar Creeper: … vagy ő, ha nálunk van a Coin. 3 manáért 3/5 az ellenfél körében, hiszen a Taunt mechanika ott számít a leginkább. Az, hogy saját körünkben csak egyeket ütöget nem lényeges, fő feladata a többi lény megóvása és egy 2:1-es csere kierőszakolása. Az esetek többségében ez össze is jön, onnantól pedig előnyből játszunk.

Forrás: Hearthpwn

Bog Creeper: Méretei átlagosak az árához képest, late game tauntos lényből sem ő az egyetlen, akkor miért ekkora sztár? Azért, mert 7 dropból alig van értelmes gyakori lap a játékban. A Windfury-s Dragonhawkot és elementált hagyjuk, a War Golem mellett eljátszanak, a Stormwind Champion pedig csak egy-két lénnyel az asztalon számít jónak. A Bog Creeper viszont lejön, és az ellenfélnek kezdenie kell vele valamit, 8 HP-val pedig ez nem lesz egyszerű.

Forrás: Hearthpwn

Rare lapok

Sunwalker: Egy újabb taunt, de ez van, most tényleg ez a meta. Mondjuk a Sunwalker mindig is a legjobb pickek között volt, még akkor is, ha a Divine Shieldet néhány Hero Power egész jól kezeli. De legalább az is két mana, annyival kisebb lény érkezik majd utána. A mérgező lényeken is kifog a pajzs, a méretei jónak mondhatóak, biztonságban érezhetjük magunkat és a lényeket, ha ezt villantjuk a hatodik körben.

Forrás: Hearthpwn

Argent Commander: Ha viszont cselekedni kell és nem érünk rá passzívnak lenni, akkor ezt a hatodik kört szeretnénk látni az asztalon. A 4 sebzés elég ahhoz, hogy valakit ingyen lecseréljen és még utána is ott marad, hogy egy kisebb lény a következő körben leüsse. Ekkorra azonban már megtermelte az előnyt, és elhozta a fordítást az asztalon – remélhetőleg.

Forrás: Hearthpwn

Stonehill Defender: Vannak class-ok, ahol közepes, és vannak, ahol eszméletlen erős. Gyengének azért nem fogjuk sosem érezni, mert semleges lényekből mindig választhatunk egy Sen’jin Shieldmastát vagy Bog Creepert, a class-specifikus lapok csak ráadások. De egy Tirion Fordring vagy egy Ironbark Protector azért egész kellemes ráadás tud lenni a semmiből. Az egyes sebzés senkit ne zavarjon, apróbb lények mindig lesznek az asztalon, vagy bepótolja egy nagyobb társa mellé azt az égető egyetlen sebzést, ami még hiányzik.

Forrás: Hearthpwn

Epic lapok

Primordial Drake: Lénybe épített AoE, ami ráadásul Taunt és még sárkány is? Vegyük akkor szépen sorba. Az összes lényt egyszerre sebezni az egyik legnagyobb fordító potenciállal bíró képesség. Letarolni az asztalt viszont akkor a legjobb, ha ellenfelünkkel szemben nekünk fent is marad valami. Például egy 4/8-as lény, amit kénytelen megoldani a Taunt miatt. A sárkány altípus egy-két lappal szépen kombózik, érdemes lehet erre is odafigyelni.

Forrás: Hearthpwn

Sea Giant: Arénában ez az óriás fog a legolcsóbban jönni, ez nem kérdés. A Molten Giant mire kijönne, már meghalunk, a Mountain Giant miatt felesleges szorongatni a lapogat, ezeket inkább ki se vegyük. Az Arcane Giant sok varázslattal még elmegy, de az biztos, hogy lények garantáltan lesznek az asztalon. Ráadásul míg a többiek 12-ről indulnak, a Sea Giant csak 10-be kerül, 4-5 lénynél már egészen baráti áron hozhatjuk.

Forrás: Hearthpwn

Charged Devilsaur: Lénybe épített leszedésként tekinthetünk rá leginkább, hiszen az első körében arcra még nem támadhat, így kizárásos alapon valakit le akarunk majd ütni vele. Ha túléli, a következő körben már szabadon garázdálkodhat az asztalon.

Forrás: Hearthpwn

Legendary lapok

Deathwing: Vészmegoldás és az ellenfél azonnali agyérgörcs okozója. Letarol mindent az útból, és az se baj, ha ezt a kezünk bánja, mert ezt a sárkányt csak akkor hívjuk, mikor mást már nem tudunk tenni a győzelemért. Meglepő módon viszont működik, hiszen körbejátszani felesleges lenne, nem nagyon számítanak rá az emberek. Szóval lejön, leszed mindenkit, egyszer-kétszer beüt és nyertünk is.

Forrás: Hearthpwn

Onyxia: Üres asztalra ő is főnyeremény, hiszen ha a számokat nézzük, 9-ért a legjobb esetben 14/14-nyi lényt kapunk, hét részletre lebontva. A kis Whelpek aztán kedvükre ütögethetik az asztalon lévő kisebb célpontokat, míg anyuci az ellenfél arcát vagy a legnagyobb lényt veszi kezelésbe. Ha kap egy következő körös AoE-t, akkor sincs világvége, legalább a többi lényünkre már jó eséllyel nem lesz még egy.

Forrás: Hearthpwn

The Black Knight: Ahogy azt már vagy hússzor említettük, a tauntos lények virágkorát éli a játék, főleg az Aréna meccseken. Ezeket a nagy dögöket egyetlen lappal megoldani szinte ajándék, ettől olyan nagy király a The Black Knight. Nem elég, hogy HP-től függetlenül lekap valamit, de még egy 4/5-ös lényt is kapunk az asztalra.

Forrás: Hearthpwn

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva