Hearthstone

A nyers erő hatalma: Aréna Paladin gyorstalpaló


A védekezésre építő türelemjáték szerelmesei a Paladinban könnyen kiteljesedhetnek, az egyik legegyszerűbb stratégiával nyerhetik halomra magukat.

A Paladin erejét egyetlen dolog mozgatja, ez pedig annyi, hogy lapjai nagyobbak és erősebbek a többi class-énál. Egyszerűnek hangzik és valójában az is – ez a játékstílus még annak is menni fog, aki nem akarja. Lássuk pontokba szedve, milyen változásokat hozott a Mamut Éve és miben rejlik a Rogue sikerének kulcsa!

Mit talált Un’Goro földjén?

Rengeteg buff kártyát és védekező lapot, amikkel az ellenfél idegeire megy. A Spikeridged Steed egyszerre mindkettő, senkinek sem kell bemutatnunk, mennyire OP. Előbb az egekig buffol egy lényt, aztán ha nagy nehezen megoldottuk, még mindig ott marad egy Stegodon is. A rengeteg neutral kártyaként érkező tauntos lény szintén neki jön a legjobban.

Forrás: Hearthpwn

Miért erős Arénában?

Mert a semmiből csinál valamit. Kicsit olyan, mint CS:GO-ban az 1vX szitu, lehetetlennek tűnik, de van, aki éppen erre specializálódott. A Paladin helyzete is hasonló, kilátástalannak tűnő szitukat fordít meg egy masszív gyógyulással, és méretes taunttal vagy egy Dinosize által felbuffolt lénnyel. Emellett a legfőbb érv, ami mellette szól a nyers erő! Egy Stonehill Defenderből senki nem járhat annyira jó, mint ő egy Tirion Fordringgel, a Truesilver Champion az Aréna legjobb fegyvere és egyben 4 dropja, az Aldor Peacekeeper pedig az egyik legütősebb lénybe épített elszedés. És csak hogy teljes legyen a kép, a Mage-hez hasonlóan itt is megvannak a szükséges leszedések és AoE varázslatok is. Brutál felhozatal.

Mik a gyengeségei?

A kiszámíthatóság. Egy Paladin ellen ma már mindenki körbejátssza a Consecrationt, betartják a leszedést a negyedik körös fegyverre és tudják, hogy a hard removalt csak akkor szabad elsütni, ha már kijött az első Steed vagy Dinosize. És ha már leszedések: bár a Paladinnak akad belőle több is, a Silence mechanikát kiváltó nem nagyon akad, ha látunk, érdemes Spellbreakert is szedni.

Erős lapok

Class-specifikus lapokból szinte bármelyik 4-drop jöhet, és érdemes kicsit belemenni a lénybuffoló és a Divine Shield vonalba is. Előbbihez már egész olcsón válogathatunk, ha a Smuggler’s Run vagy a Grimstreer Outfitter 3-4 lényre kisül a kezünkben, onnan már nagyot kell hibázni, hogy hátrányba kerüljünk az elején. Az isteni pajzsot leginkább az Argent Protector és a Steward of Darkshire segítségével akarjuk osztani, később pedig egy Grimstreet Protectorral hozni egy olyan kört, ahol két lényt is lecserélünk teljesen ingyen.

Az abszolút király

A Truesilver Champion egymagában olyan erős, hogy már fáj. Szinte csak akkor szabad kirakni, ha le is szedünk vele, és ha az ellenfél nem tudja megoldani, akkor következő körben is dolgozik.

Forrás: Hearthpwn

Stratégia

A Paladinnal csak egy jó managörbe kell, a lapok annyira erősek, hogy szinte vezetik a kezet. Mivel rengeteg jól együttműködő kártya van a kínálatban, érdemes egy kis tematikát csempészni minden Arénába.

Túl könnyű lenne az élet, ha mindig Paladint dobna a három választható class közé a játék, ezért nem árt, ha tudjuk forgatni az Aréna másik két sztárját, a Mage-et és a Rogue-ot is.

Borító: Blizzard

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva