Hearthstone

Vérét adja a győzelemért: Aréna Rogue gyorstalpaló


A HP-jukat féltők utálni fogják a rugót, akik viszont bírják a kockázatot, agyon nyerik majd magukat ezzel a kaszttal.

Ha már unod, hogy a hősöd csak a Hero Power nyomkodására jó, akkor a fegyverekkel jól felszerelt Rogue lesz a kedvenced. Némi életpont árán még a legnagyobb minionnal is elbánik, a lények meg csak gyűlnek az asztalon. Lássuk pontokba szedve, milyen változásokat hozott a Mamut Éve és miben rejlik a Rogue sikerének kulcsa!

Mit talált Un’Goro földjén?

Lassabb metát, ami egyértelműen neki kedvez. Mióta az Aréna is csupán a Standard lapokból játszik, már nincsenek brutálisan gyors paklik, mindenki a stabilitást keresi, ez pedig a rugó malmára hajtja a vizet. Két legnagyobb segítsége az új lapként berobbanó rare-epic páros, az Envenom Weapon és a Vilespine Slayer.

Forrás: Hearthpwn

Miért erős Arénában?

Mert hosszú távon ő a legjobb, de ha kell, ő a leggyorsabb is. Értékes 1-dropjaival, mint a Swashburglar vagy a Neutral minionok egyből nyomást helyezhet az ellenfélre, és ha kifullad sincs baj, egy kör alatt ő tudja a legdurvábban megfordítani az állást. A hero power által kapott egyszerű dagger amint mérgezővé válik, máris dupla leszedésként funkcionál. De ha már leszedések, természetesen neki is megvannak a maga fegyverei ebben a kategóriában, ha találkozunk velük, bátran szedjünk minél többet. A classra jellemző egyedi mechanika, a Combo szintén sokat dob az eredményességen, az olcsó lapok nem csak a hordázásban jutnak szerephez.

Mik a gyengeségei?

Az a fránya HP, amit ha az elején lecsipeget az ellenfél, a végjátékban nagyon hiányzik majd. Egy tempo deck ellen -ha folyamatosan ütögeti hősünket – hiába húzzuk be középjátékban a fegyvereket, már nem lesz életünk használni őket. Az elején tehát kőkeményen harcolni kell a boardért és trade-elni, amennyit lehet, lényeket és leszedéseket nem kímélve. Ez már csak azért is fontos, mert AoE lapokban nem áll túl jól a rugó, egyesével kell megoldani a zavaró elemeket.

Erős lapok

A Backstab-Eviscerate klasszikusokon át a kicsit drágább Shadow Strike-Assassinate párosig a leszedések viszik a prímet, illetve a két Un’Goro-s sztárt is ide vehetjük.

Az abszolút király

A Vilespine Slayer a játék egyik legjobb lénybe épített leszedése, ám a legnagyobb fordító potenciállal a Sprint bír, common kártyától ekkora lapelőnyt sehol máshol nem kapunk. Ha üres kézre húzzuk be, biztos találunk még valamit, ami kifér a felhúzott lapokból, ha pedig van mellé asztalunk, akkor az ellenfél akár be is dobhatja. Gyakran csak overwin kártya, egy már megnyert meccset még gyorsabban lezár, de sokszor egymaga eldönti a late game-et.

Forrás: Hearthpwn

Stratégia

Ahogy említettük, két lehetőség is fennáll, ezt általában az ellenfél játéka befolyásolja. Ha elkezdünk terülni, és gyenge ellenállásba ütközünk, a hatodik körre már végezhetünk is. Ha azonban ellenfelünknek is szép sorban jönnek a lényei, akkor érdemes az előnyös cserékre és a boardra koncentrálni, és kivárni azt a kört, ahol egy nagy csavarral eldönthetjük a mérkőzést két-három kulcskártya kijátszásával.

Természetesen olyan szerencséje senkinek sincs, hogy csupán Rogue-ot dobjon neki a gép, érdemes kitanulni a Mage és a Paladin titkait is, az alapvető Aréna elmélet mellett.

Borító: Blizzard

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva