League of Legends

“Hallo?! Itt egy nagy kutya, morog mindenkire!” – Nasus 7.15


Ismered a viccet, amikor a sivatagi kutya megjelenik mögötted és eltöröl a Föld színéről egy darab mozdulattal? Na, ez a League of Legends 7.15!

Nasus egy megosztó karakter. Sokan nem szeretik, hiszen a játék elején haszontalannak tűnik, a Q stack mechanikája pedig kissé lassan indul be. Viszont ha beindul, megállíthatatlan!

A 137 választható hőst nagyon nehéz egyenlő játékarányra módosítani, így ez a fajta kiszámíthatatlansága jól működött Nasusnak. Játszhatta aki akarta, mert ha okosan használták ért valamit, aki meg nem szerette a passzív játékot a meccsek elején, az meg úgy sem választotta. Erős is volt, meg nem is, körülbelül pont középen helyezkedett el.

Worldbreaker Nasus (Forrás: surrenderat20.net)

NA DE MOSTANTÓL!

A Riot játékmenetért felelős csoportja gondolt egyet, majd rendesen pofon vágta az egész Lövész-társadalmat. Már-már siralmasan komikus ami az utóbbi időben éri az alsó ösvényt, de a 7.15-el valószínűleg még nagyobb bajba fognak kerülni. Eljöhet Nasus, még ha nem is uralkodásának, de valamilyen szintű dominanciájának ideje! További hajhullató tény, hogy már a tankok sem lesznek biztonságban.

Az első változtatás, amitől falnak megy az ember, az Nasus E képességével történt meg. Eddig a zónában álló játékosok 5 másodpercig egy bizonyos mennyiségű Páncélt veszítettek és kaptak varázssebzést. Most ez százalékossá válik, és max szinten 35% páncélt tűntet el! A Q képessége már így is masszív fizikai sebzést okoz, de egy 35%-os páncélgyengítéssel ez úgy fog hatni, mintha levennénk mellel egy tehervonatot. Nagyon nem egészséges.

Nasus új E-je

Majd eljutunk a Fury of the Sands-hez, Nasus ultimate képességéhez.

 Amikor először olvastam erről a módosításról, valami nyomdafestéket nem tűrő kifejezés robbant ki belőlem. Majd még egy, aztán még egy…

Már eddig is képes volt megváltoztatni néhány összecsapás végkimenetelét a technikával, hogy egy betű lenyomásával kismillió életerő, páncél és varázsellenállás hull rá az égből. Valamint ha ez nem lett volna elég, meg volt fűszerezve ez a képesség egy 5%-os maximum életerősebzéssel (Ezt az ellenfelek maximum életerejéből számolta) az ellenfelekre, ha a közelben tartózkodtak, s további páncél és varázsellenállás rámolódott Nasusra minden másodpercben, amíg aktív az ulti. Egész szép, nem?

Nasus hőskinézetei (Forrás: na.leagueoflegends.com)

Dobj el mindent, jön a csattanó!

A már amúgy is irrealitásba forduló istenség ultiját felruházták még egy eget rengető és klaviatúra pusztító effekttel, a Q töltési idejének csökkentésével. Soknak tűnt ulti alatt 2 másodpercenként végtelen sebzést osztani a Q-val a játék vége felé, mialatt technikailag halhatatlanok vagyunk, így indokolt volt a buff! Mostantól (7.15), ha Nasus használja a Fury of the Sands képességét 50%-al csökken a Q töltési ideje. Ez nem csak a harcokra nézve lesz gusztustalan, hanem gondoljunk bele, ha csak egy pillanatra tűnik el szem elől egy oldalsó ösvényen hatos szint fölött, lehet mikor legközelebb látjuk már plusz 60-80 stack-el fog flangálni fel-le a térképen.

Nasus ultija a 7.15-ös frissítésben

Őszintén nem tudom mire volt jó az újítás, mert ettől még nem fogják LCS-en játszani, de legalább tarkón csapkodja az összes alsóbb szinteken játszó rangsorolt játékbeli “élményét”. Egy biztos, a pszichológusok hamarosan új páciensekkel fognak gazdagodni.

 

Nyitókép: lol-arcanagaming.com

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva