Épphogy megkaptuk a jelet a 7.15 megjelenésére, már robbannak is az információk az ezt követő ráncfelvarráshoz.
A 7.15-ös frissítés már karnyújtásnyira van, hiszen a tegnapi nap már meg is jelent a hivatalos Urgot bemutató. Ez csak egy dolgot jelenthet, valószínűleg már a héten élvezhetjük a Szurdok leggusztustalanabb karakterének új alakját. Most már legalább a képességei is gusztustalanok…bravúros húzás valljuk be!
Mivel közel a legújabb patch, értelemszerűen a háttérben már alakulóban van az ezt követő is. A legegyértelműbb húzás a Duskblade és a Cinderhulk nerf lesz.
Ugyan a Duskblade kap egy hotfixet már a 7.15-ben, biztosak lehetünk benne, hogy valami komolyabb módosítás érkezik a felszereléshez a 7.16-al. Gyakorlatilag a 7.14 óta mindenkin ezt a kardot látni, még olyanokon is, akiken egyébként nem is működik! Megőrültek az emberek, ezért fejvesztve kapkodnak a játékmenetért felelős csoportnál, hogy kijavítsák ezt a blődséget.
Korábbi változtatás, mint a Duskblade, de a Cinderhulk dzsungeltárgy felerősítése is bőven megváltoztatott mindent, s nem éppen az egyensúly irányába. Már alapvetően is kemény buff volt a bónusz HP megnövelése 15%-ról 20%-ra, ám igazából ott borult el a dolog, amikor mindezt a Riot megfejelte egy árcsökkentéssel is. Így nem csak a legjobb scalingje volt a kései fázisra a tárgynak, hanem bőven a legjobb árban megvásárolható is. Ezzel a többi dzsungel tárgy nem tudott versenyezni. Nem nevezhetnénk meglepetésnek, ha ezt kompenzálnák a fejlesztők és drágább lenne a tárgy 7.16-tól.
A következő néhány előrejelzett terv egy-két hőst érint. Jayce és Thresh jelen formája eléggé nagy nyomást helyez az ellenfélre, ezért szükséges egy kis finomhangolás. Nem kell magyarázni, hogy a Lethality buff óta Jayce újra uralja a Riftet, ráadásul az ő esetében ez a helyzet bőven átlagon felüli. Nem csak szimplán erős, mint Zed, vagy Talon, valósággal agyatlan lett! Nem játszik vele a fél világ, viszont aki kipróbálta, a nerfig biztosan nem fogja kiadni a kezei közül, mivel gyakorlatilag ingyen Liga pontokat jelent.
Thresh már jó pár frissítés óta domináns választás a támogatók körében, ez pedig kezd unalmassá válni. Mind azoknak akik játsszák a játékot, mind pedig azoknak, akik a kompetitív mérkőzéseket is követik. Vagy választják, vagy tiltják. Legalábbis ez az arány nagyon magas a felsőbb szinteken, Diamond és Challanger között a választás és a győzelmi százalék aránya rettentően magas. Nem számít rettenetesen OP karakternek, épp ezért csúszik át sűrűn a rostán, ezért kell lejjebb tolni, hogy ne legyen prioritás a draft fázisban. Várható egy két alapadat módosítás, vagy töltési idő nerf.
Nyitókép: art-of-lol.com
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!