Szélesítik a kovács lehetőségeit, de vajon ennyi elég lesz-e, hogy elmásszon a jelenlegi, erősen siralmas helyéről?
Kezdésnek szögezzük le, hogy ennyire gyengén még soha senki sem startolt a karakterek közül a League of Legends történetében. Jelenleg, ha az op.gg statisztikáit vesszük figyelembe, az 54 topos hősből Ornn az 54. helyen csücsül, egy röhejes 35.13%-os győzelmi aránnyal.
Az ok pedig nem feltétlenül maga a hős. Ahhoz, hogy valaki győzelemmel jöjjön ki egy meccsből, akarva akaratlan csapattársakra is szüksége lesz. Ornn sajátos passzívja felborította a rendet, mindenki, aki Ornn mellett játszik igyekszik minél gyorsabban kiépíteni a neki hasznos tárgyfejlesztést, ezzel viszont nagy bajba sodorják a társakat. A League of Legends valamilyen szinten egy reakciójáték is, folyamatosan reagálnunk kell az éppen aktuális történésekre, s mindehhez hozzátartozik a buildünk is.
Ha lövészként elveszítettem az ösvényem, éppen hogy kisírtam magamból egy Infinity Edge-t, akkor az Isten szerelmére a következő 1000 aranyunk ne a Molten Edge-re való fejlesztésre herdáljuk el, hanem vegyünk cipőt, vagy defenzív felszerelést, BÁRMIT, csak ne Ornn fejlesztését!
A közösség is kezdi felfogni a helyzetet és természetesen a Riotot sem kell félteni. A legújabb PBE frissítésben Ornn kapott egy újabb tárgyfejlesztést, az egyik korábbit gyengítették, sőt mostantól a passzívja megkötések mellett fog csak működni.
A legújabb tárgy éppen az előző szituációs példánkat támasztja alá. A kiszolgáltatott AP játékosok, akik a játék végén szeretnének részesedni az Ornn adta tárgyelőnyökből, mostantól nem csak Rabadont építhetnek, hanem egy új fajta Zhonya segítheti őket a meccsen. Frusztráló volt, hogy egy vesztésre álló csapat a védekezés helyett folyamatosan agresszív tárgyakat halmozott, kizárólag amiatt, mert arra volt fejlesztés. A diverzitás fényében ez egy kiváló újítás.
A korábbi tárgy, ami változtatást igényelt, legalábbis a Riot szerint, az a továbbfejlesztett Locket, a Circlet of the Iron Solari. Az aktív pajzsot nem kaszálják el annyira, mint amit tapasztalni szoktunk a nerfeknél, mondjuk úgy, hogy állítanak rajta egy kicsit. Korábban 38 + szintenként 22 sebzést nyelt el a tárgy aktív hatása, a PBE-n most mindez csak 35 + szintenként 22-t nyel el. Nem extra, viszont a nerf az nerf.
Ami igazán szembetűnő, az a tárgyhalmozás megkötése. Eddig úgy szólt a fáma, hogy ha 8 másodpercen belül, már érte a csapatot Locket of the Iron Solari-hatás, akkor a pajzs, amit a következő Circlet/Locket adna, megfeleződik. A jelenlegi teszt-szerveres stádiumban viszont ez az “ablak” szűkül, ugyan már csak 5 másodperc a megkötés, viszont ha szerencsétlenül az előző pajzs után 5 másodperccel lőjük el a következő aktív tárgyat, akkor a második effektje 0%-os védelmet fog adni az előző 50% helyett. Ergo nem ér majd semmit.
Ornn győzelmi arányát pedig valószínűleg a passzívjában tett változások fogják meghozni, korlátozzák ugyanis a csapattársak fejlesztéseit! Jelenleg Ornn szintjéhez kötik a vásárlást a PBE-n, amíg a kovács nem éri el a 13-as szintet, addig a csapattársai nem vásárolhatnak exkluzív tárgyfejlesztést. Kiváló húzás ez a játékmenetért felelős csapattól, ugyanis ez meggátolja, de legalábbis leszűkíti a szituációs hibák lehetőségét.
Mit gondolsz, elég lehet ennyi, vagy további módosítások kellenek majd a győzelmi aránya javulásához?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!