PUBG

Kivégzési animációk? Interjú a játék fejlesztőivel


A Green Man Gaming csapata meginterjúvolta a PUBG vezető animátorát Pawel Smoleskit és Tae-seok Jangot, a művészeti vezetőt.

Az egyik legfontosabb részlet a két interjúból amikor a játék animátora mesél a jövőbeli tervekről:

GMG: Mire számíthatunk még a játékanimációkkal kapcsolatban?

Pawel Smoleski: Nagyon sok tervünk van az animációk jövőjével kapcsolatban. Időrendi sorrendben tekintve, leghamarabb új közelharci animációkra és fejlesztésekre számíthatnak a felhasználók. Jobban kinéző támadások, mozgások, illetve új funkciók is készülnek, mint például a kivégző és leterítő animációk. Átalakításra kerülnek majd a járművek animációi is (beszállás, kiszállás, üléshelyek változtatás) és érdemes még megemlíteni a gránátokkal kapcsolatos terveket is ( jobb mozgás és irányítás, jobban kinéző animációk). Ezen felül folyamatosan figyeljük és fejlesztjük az eddig elkészült animációkat is. A távolabbi jövőben a zombifanoknak kedveskedve javítánánk a nem-emberi mozgásokon is.

Egy régebbi tweet amikor valószínűleg a kivégzési animációkhoz gyűjtöttek alapanyagot motion capture segítségével:

Pawel Smolewski kitért arra is, hogy a vaulting funkció azért is készül ilyen sokáig, mert nem előre lesznek definiálva, hogy az adott tereptárgyra (amiből ugyebár rengeteg van különféle méretekkel és formákkal) fel tud-e mászni/ugrani a karakterünk, hanem egy algoritmus fogja ezt eldönteni.

Egy kis ízelítő az animációkból:

Tae-seok Jang elmondta, a következő pálya amiről már pár hónapja tudjuk, hogy sivatagi környezetben fog játszódni leginkább mexikói hatásokból merít. Ahogy az sem ér minket meglepetésként, hogy a mostani sziget (Erangel) kelet-európai forrásokból merített, holott a terveztés kezdetén egyik fejlesztő sem járt még ott. Google Earth segítségével próbálták megérteni a régióra jellemző tájakat és településeket.

 

GMG: Hogy szereted a csirkevacsorádat?

Tae-seok Jang: Általában squadban játszom a kollégákkal, de úgy érzem játszanod kell solo-t ahhoz, hogy teljesen megértsd a Battle Royale stílus szépségét, ez talán a legintenzívebb játékmód. Ebből következően néha játszom solo módban is, hogy teljesen átérezzem a “Battle Royale-t”.

 

Ha érdekel a 2 interjú terjes tartalma, az alábbi linkeken megtalálod:

Tae-seok Jang

Pawel Smolewski

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva