Counter Strike

Óriási különbség az új Dust 2-n a minimum és a maximum shader között


A Valve így próbált nyerni pár fps-t, ám ezzel meglehetősen megnehezítette a dolgunkat.

A legtöbben örülnek annak, ha kevesebb felesleges sallang van a játékban, ám a gránátok dobását eléggé megnehezíti, ha minimum shaderen szeretnénk játszani az új Dust 2-t. A képeken egyértelműen látszódni fog, nézzük is.

A pályán kívüli részletek sokkal kidolgozottabbak, ha magas részletességen hagyjuk a shadert, ám ez nem igazán befolyásolja a játékmenetet, maximum a közérzetünket segíti egy picit, hogy nem egy üres tér tátong a pályán kívül.

A B site talaján jól látszik, hogy mennyivel részletesebb a maximum shader melletti verzió. Akkor van probléma, amikor egy olyan objektumnál tanulnánk a gránátdobást, ami nálunk nem látszik minimumon. Ebből még adódhatnak problémák.

A további képeken pedig egyértelműen látható, hogy mennyivel gazdagabb a pálya, ha fel van tolva a Shader, persze ez némi fps-be kerül, de alapvetően nem olyan egetrengetően sokba, mint a régi Dust 2-n, ahol minden padló olyan fényesen csillogott, mintha meccs előtt még gyorsan végigmentek volna egy ipari padlótisztítóval a kényesebb részeken.

Az új pályával pedig némileg kevesebb fps-t kapunk, ezt az alábbi videón láthatjátok, hogy mekkora különbség van a két pálya között.

Összehasonlító videó: 100 fps-t bukunk az új Dust 2-n egy erős gép esetén – gamer.hu

Nem túl jó hír, főleg a gyengébb géppel rendelkezőknek, az új pályával ugyanis veszítünk az fps-ből. Az első benyomás pozitív, de az fps-ből sajnos ezúttal is bukunk az új pálya miatt, bár közel sem annyit, mint a Nuke esetén. Spawn Terror összehasonlította az fps-t, mégpedig úgy, hogy végigment két alkalommal a Dust 2-n és monitorozta az fps-t.

Forrás

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva