Gaming

Ezért a sok balhé! – Így működik a CR ellenfél választó rendszere


Megmutatjuk, hogyan és hogyan NEM működik a Clash Royale matchmaking rendszere.

A Clash Royale vitathatatlanul napjaink egyik legsikeresebb telefonos játéka, de a fejlesztő nem csak ezzel a címmel büszkélkedhet. A SUPERCELL játéka még a Clash of Clans, a Hay Day, Boom Beach és a Brawl Stars is.

Így tarolja a Play és App Store-t a SUPERCELL

De ahogy minden játéknak, a Clash Royale-nak is megvannak a maga hibái. Az egyik ilyen a néha teljesen randomnak tűnő ellenfél osztás.

Az gondolom mindenkinek megvan, amikor 2 vagy akár 3 szinttel nagyobb profilok ellen játszik, akik ellen az ember már alapból teljesen demotiváltan kezd el játszani.

De akkor miért kapunk ilyet?

Mert a párosítási algoritmus nevetségesen egyszerű:

Amennyi koronánk van, annyi koronával rendelkező ellenfelet keres a játék. 

Egy icipici befolyásoló tényező van csak ezen kívül: ha sok vereségünk van egymás után, tehát lose streak-be kerülünk, a gép próbál hasonló sorsú játékos adni ellenfélként.

És ez miért rossz?

Feltételezzük, hogy 6-os XP szinten vagy. Ez 770-tól, egészen 1769-ig kiterjed. Lőjjük be magunkat a közepére, mondjuk 1300 xp-re. Megkapjuk az ellent, aki 8-as XP szinten van. Ez a szint 3770-től egészen 8769-ig terjeszkedik. Ez azt jelenti, hogy a két account között akár 7000 körüli XP különbség is lehet, ez pedig sok, sokkal erősebb kártyát jelent.

Mit is jelent akkor ez?

Ha folyton 1-2, vagy akár 3 szintel nagyobbak ellen játszunk, akkor az csak egyet jelenthet, sokkal jobbak vagyunk annál, ahol lennünk kéne az XP szintünk alapján. Ha csak elszórtan fordul elő, akkor pedig egyszerűen szerencsétlenség, hogy valahogy időről-időre mindig belefutunk olyanokba, akik szándékosan bukják le a szintjüket.

Veletek sűrűn előfordul ilyesmi? Remélem, hogy nem csak én szenvedek a 2 szinttel nagyobb ellenfelekkel!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva