Hearthstone

Melyiket válasszam? A legjobb és a legrosszabb Hero Powerek Arénában

Drag - Csető Zsolt - 7 éve Címkék: aréna,

A jelenleg futó dupla-class Arénában különösen felértékelődik a jó Hero Power választás.

Nagyban zajlik még a Hearthstone halloweeni eseménye, a Hallow’s End, mely egy egészen különleges Aréna módot hozott nekünk, hiszen külön-külön választhatunk hőst és Hero Powert, kombinálva a két class lapjait is egyben.

Miután az eseményből egy hét hátravan még, ezért érdemes beszélni egy kicsit a Hero Powerekről, hiszen egy sikeres és sikertelen Aréna run között könnyen jelentheti az a különbséget, hogy milyen hősképességet választunk. Íme a Hero Power rangsor az Arénában való hasznosságot tekintve – szerintünk.

#9 – Armor Up! (Warrior)

Hiába az akár max HP-n is kérhető extra védelem, a Warrior Hero Power sajnos nem túl hasznos az Arénában. Ez leginkább azért van, mert a boardra semmiféle hatása nincs, illetve agressziót sem tudunk vele kifejteni, így hosszú távon mindenképpen felőröl bennünket az ellenfél.

#8 – Totemic Call (Shaman)

A Shaman Hero Power leginkább 2-3 totemtől kezdi el megmutatni igazi erejét, hiszen a sok apró lényre alapesetben nem nagyon tudunk építeni az Arénában. Ezt azonban nem könnyű összehozni, hiszen a négy totemből három ingyen trade-elhető, ráadásul board clear is lesz szinte minden értelmesebb deckben, így gyakran ki tud merülni a képesség egy-egy spell totem high rollban, illetve életmentő tauntban. Az RNG-ben azonban hosszú távon nem érdemes bízni.

#7 – Steady Shot (Hunter)

A Warrior hősképessége mellett a Hunter a másik, aminek semmilyen hatása nincs az asztalra. A Steady Shot azonban annyiban jobb, mint az Armor Up!, hogy az ellenfél arcát tunkolva hosszú távon rengeteg sebzést be tudunk vinni. Egy agresszív kezdés után akár már a Hero Power is elegendő lehet ahhoz, hogy pontot tegyünk a meccs végére.

#6 – Reinforce (Paladin)

Arénában, ahol a lény vs. lény harc és a tempó játék dominál általában, nem könnyű sokat kihozni az 1/1-es recruitokból, pláne úgy, hogy több Hero Power is képes ezt “counterelni”. Ettől azonban még az ellenfélnek foglalkoznia kell a tokenekkel, ráadásul ez az egyetlen képesség a Shaman mellett, ahol a fennmaradó két manákat beválthatjuk tempóelőnyre az asztalon.

#5 – Lesser Heal (Priest)

Sokan alábecsülik a Priest képességét az Arénában, egy ideális drafttal és jó játékkal azonban pokolian erős tud lenni. Lényeink gyógyításával egyszerre maradhatunk lap- és tempóelőnyben – lényegében pont azért jó, amiért a Tank Up! nem, vagyis mert tud hatni a boardra, emellett pedig a defenzív jelleg is megmarad.

#4 – Shapeshift (Druid)

Az egyik legrugalmasabb Hero Power mind közül, hiszen egyszerre ad védelmet és agressziót, miközben az asztalt is kezelhetjük, ha kell. A Shaman kivételével mindegyik másik Hero Powernek tökéletes “countere”, és mivel minden szituációban használható, ezért nem nagyon lőhetünk vele mellé.

#3 – Dagger Mastery (Rogue)

A Dagger Mastery óriási előnye a többi Hero Powerhez képest, hogy csak kétkörönként kell használni – ráadásul ezt is betarthatjuk későbbre, ha éppen úgy van. Ez azért fontos, mert – ahogy az már elhangzott – a tempóelőny megtartásának óriási jelentősége van az Arénában, hiszen kevesebb a kalkulálható swing lap, amivel fordítani lehet. Az egyik legjobb, ugyanakkor az egyik legnehezebb Hero Power is egyben, hiszen a HP még fontosabb erőforrássá válik, így nagyon okosan kell menedzselni.

#2 – Fireblast (Mage)

Az egyik legegyszerűbb, legjobb és legrugalmasabb Hero Power a játékban, nem véletlen, hogy ezzel ismertet meg elsőként minket a Hearthstone. Sok újat nem is lehet róla mondani: az 1-2 HP-s lényeket önmagában elintézni, a “majdnem jó” trade-eket segít kiegészíteni, ha pedig nincs lent semmi, az ellenfelet lehet vele pingelni apránként.

#1 – Life Tap (Warlock)

Az elhúzódó meccseket két-három lapos előny önmagában el tudja dönteni az Arénában, így ha kellő mennyiségű defenzív lapot tudunk összeszedni, akkor a Life Tap óriásit lökhet rajtunk a győzelem irányába. Ahogy a Rogue Hero Powert, úgy ezt sem könnyű jól használni, hiszen a 2 HP mellett tempóhátrányba is kerülünk miatta, megfelelő drafttal és egy-két gyógyulással azonban már két-három jó pillanatban elsütött Life Tappel is nagyon jó helyzetbe tudjuk hozni magunkat.

Nálatok hogy nézne ki a rangsor? Osszátok meg velünk a kommentek között!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva