A rework óta valamivel jobb helyzetben van a topos, ám még mindig nincs meg az áttörés.
Ha mostanában játszottál Urgot ellen, akkor tudod miért gondolják azt a fejlesztők, hogy kissé túltolták a topos erősítését a 7.21-es frissítésben.
A legutóbbi erősítésében változtattak a passzívján, a Q képességén, de még az ultit is gyorsabbra csinálták. S ugyan valamilyen szinten meg vannak elégedve a Riotnál a változással, Meddler elmondásai szerint úgy érzik néhol megszaladtak az adatokkal.
“Szinte minden változtatás, ami a 7.22-ben érkezik az új rúnarendszerhez készíti fel a hősöket, ám egy karakter kivétel lesz a listából. Urgot 7.21-es erősítése túlzottan jóra sikerült, így abból szeretnénk visszavenni egy kicsit. Az irány jó, ám az adatokon változtatni kell.”
Valószínűleg a Q képességén fognak alakítani, a jelenlegi verzió ugyanis túlontúl gyorsan aktiválódik, ez pedig elvesz minden lehetőséget az ellenakciótól. Fél másodperc alatt robban fel a képesség, sok esetben az embernek ideje sincs felfogni mi történik, máris kapja az arcába a becélzott minigun lövéseket. Ez az idő tehát a jövőben nőhet, hogy visszaállítják-e a buff előtti 0.85-ös robbanásidőt, vagy a kettő közé lövik be a 7.22-es verziót, még nem tudni!
Aki jelenleg kiélvezi Urgot dominanciáját, az ne csüggedjen, Meddler előrejelzései csak a Q-t érintették, így az Ulti gyorsasága, valamint a passzív sebzése feltehetően nem fog változni. Nem vagyunk teljesen biztosak abban, hogy ez a nerf befolyásolni fogja azt a nyomást, amire most képes Urgot. Tény, valamivel könnyebben fogunk tudni reagálni a támadásaira, ám eddig sem a Q volt az elsődleges sebzésforrása. Szerencsére a fejlesztők sem hagyják csupán ennyiben a dolgot, Meddlerék a változtatások után is rajta fogják tartani a szemüket a toposon, hátha további módosításokat igényel.
Urgot legújabb változtatásai éppen tesztelés alatt állnak, s várhatóan a 7.22-es frissítésben érkezhetnek meg az élő szerverekre, sok más egyéb módosítással együtt!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!