Végre számszerűsítve is láthatjuk mi változott pár hete!
Több mint két hete élvezhetjük a megújult kék zónát a szervereken:
Megérkezett a kék zónát módosító PUBG update az éles szerverre is!
Mától nem kell találgatni, a pontos adatok a következők:
Dolgok amiket biztosan tudunk:
- Az első kör nem változott egyáltalán
- A 200-800 méteres sebzésnövekedés a második körtől kezdődik
- A sebzés 200m felett egyre nő
- 800m után azonban már nem sebez jobban
- A fehér kör távolsága nem számít
- A sebzés növekedése elhanyagolható a 4. körig
- Ha az ötödik körben 800m-re vagy a playzone-ban, véged
(A következő adatok a negyedik kör alapján (hiszen ekkor egy nagyon jó kerek értéket kapunk alapsebzésnek) kerültek kiszámításra, alapsebzés: 1%/sec-nek véve és 100 másodperces túlélési idővel kalkulálva.)
A körök sebzései:
Első kör: 0.4% HP veszteség másodpercenként
Második kör: 0.6% HP veszteség másodpercenként
Harmadik kör: 0.8% HP veszteség másodpercenként
Negyedik: 1% HP veszteség másodpercenként
Ötödik kör: 3% HP veszteség másodpercenként
Hatodik kör: 5% HP veszteség másodpercenként
Hetedik kör: 7% HP veszteség másodpercenként
Nyolcadik kör: 12% HP veszteség másodpercenként
A sebzésarányok a következők:
0-200m: 1
200m: 1.03
300m: 1.1
400m: 1.2
500m: 1.25
600m: 1.36
700m: 1.42
800m+: 1.5
A túlélési időtartamok 75% és 100% életerőt nézve:
0-200m: 75 – 100 sec
200m: 73 – 97 sec
300m: 68 – 91 sec
400m: 63 – 83 sec
500m: 60 – 80 sec
600m: 55 – 74 sec
700m: 53 – 70 sec
800m+: 50 – 67 sec
Az adatokból így könnyen leolvasható, hogy 800m és felette másfélszer jobban sebez kék és természetesen ebből adódóan kétharmadnyi időt képes elszenvedni karakterünk. Azonban már 500 méternél is érdemes sietni, hisz az 1.25x sebzés sem elhanyagolható!
Ha ennél bővebben is érdekel a téma, ez a videó lesz a barátod:
Neked bejött a kék zóna sebzésének megváltozása?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!