League of Legends

Elemeiben változott meg a jungle a nyolcadik szezonra!


Az előszezon nem csak új rúnákat hozott, változott a dzsungelrendszer is!

Meglehetősen nehéz lehet egy jungler élete. Talán ez az egyetlen aspektusa a játéknak, ami minden szezonban változik. Tavaly a felzárkóztatási tapasztalat megjelenése rengette meg a pozíciót, a ma hajnali, nyolcadik szezont előkészítő frissítéssel pedig újból módosítottak mindent, amit egy év alatt megszokhattak a dzsungelesek.

A felzárkóztatási tapasztalat túlontúl erősre sikerült, szinte nem volt olyan helyzet ahonnan ne lehetett volna visszaverekedni magunkat, ez pedig roncsolta a játék snowball-lehetőségeit. Maga a lehetőség nem tűnt el, a Riot csak visszavett egy kicsit a számokból, na meg abba is belenyúlt, hogy mely szörnyek fogják osztogatni mindezt.

Az úgynevezett “catch-up experience”-t, vagy felzárkóztatási tapasztalatot akkor szórják a dzsungel szörnyek, ha le vagyunk maradva. Eddig 30 tapasztalatipontot kaptunk pluszban minden egyes szintért, amivel le vagyunk maradva, ez mától 50-re nő, DE már nem a kis szörnyek, hanem kizárólag a nagyok vagy az epikus szintűek adják! Mostantól nem lesz opció, hogy ledaráljuk a Raptorokat és kapunk egy ingyen szintet, kizárólag a bandavezérek, vagy a nagy dögök segíthetnek majd csak ebben.

Ami egy további változtatás, hogy eltávolították a Farkasok táborára helyezett megkötéseket, mostantól ott is elkezdhetjük a barangolásunk, ugyanis már az első tisztogatás után elérhetjük belőlük a kettes szintet!

Ez eddig egészen jól hangzik, ráncfelvarrtak egy hibásnak mondható rendszert, sőt még a megkötéseket is feloldották, na de hol itt a probléma? A probléma sajnos ott van, hogy egységesítették a dzsungeltáborokat, ez pedig rendesen meg fogja nehezíteni a tapasztaltabb junglerek játékát. A jobb dzsungelesek ugyanis a lefarmolt szörnyek számából meg tudták mondani, hogy ellenfeleik milyen úton barangolnak és próbálják megkönnyíteni játékostársaik játékát, ez a mechanika viszont a hajnali frissítéssel az enyészeté lett. Mostantól minden neutrális tábor 4 CS-t fog rádobni a kijelzőre, így egy esetleges gank során gyakorlatilag zéró információt fogunk megtudni az ellenfél jungler útvonaláról. Ez pedig no bueno

Mély wardolás és a folyamatos cidri lesz a társa az ösvényeseknek idén, mostantól nem lesz elég fejben tartani a számokat és lemodellezni a fejünkben, hogy merre jár az ellenfél. Merthogy figyelem és wardok nélkül, mostantól fogalmunk sem lesz róla.

Szerintetek jó húzás ez a változás-csokor a Riottól?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva