A kiadó közösségi menedzsere reagált a "forradalomra".
A Star Wars Battlefront II körüli botrány miatt jelenleg össztűz zúdul az EA-re: mindenki ott támadja a kiadót, ahol csak tudja. A FIFA-játékosok is úgy gondolták, ennél jobb alkalmuk biztosan nem lesz arra, hogy felhívják az EA Sports figyelmét a problémákra, ezért elindították a #FixFIFA kampányt, az említett hashtaggel bombázva a Twittert és az egyéb közösségi csatornákat.
“Felülről” még nem érkezett hivatalos közlemény a témában, kisebb reakció azonban már jött az EA részéről. A kiadó egyik közösségi menedzsere ma reggel ezt írta a játék hivatalos fórumán:
“Köszönjük mindenkinek a konstruktív hozzászólásokat, melyekben elmondjátok, milyen irányba szeretnétek terelni a játékot, hogy az jobb legyen, illetve hogy milyen bugokkal találkoztatok. […] Ha szimplán csak annyit írtok, hogy “fixfifa” vagy mást idéztek, azzal a legkevésbé sem segítetek – mire számítotok, mit tudunk kezdeni az ilyesfajta “visszajelzéssel”? A legjobb kommentek azok az ilyesfajta topikokban, amik nemcsak arról szólnak, hogy mi nem tetszik, hanem hogy miként lehetne azt megszerelni.”
Az üzenet lényege annyi, hogy a community menedzser szerint a #FixFIFA kampány önmagában nem ér semmit – a részletes és higgadt visszajelzésekkel sokkal többre tudnak menni.
Az már más kérdés, hogy ezekért sem kell messzire menni, hiszen ha az ember körülnéz a különféle közösségi felületeken, akkor elég könnyen össze tudja ollózni, hogy min szeretnének változtatni a játékosok. Remélhetőleg a mozgalomnak meglesz a hatása és az EA is nagyobb figyelmet fordít majd ezekre a jövőben!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!