Hatalmasat lép előre a Siege a 4.1-es frissítéssel.
A Rainbow 6: Siege megjelenése óta probléma a szerverek teljesítménye. Már több ízben megígérte a Ubisoft, hogy ezen javítanak, eddig nem ért ide a várt eredménye. Most itt a 4.1-es update, nézzük mit hoz magával.
Az első számú feladatunk, hogy a TTS késői szakaszában, és az Operation White Noise első napjaiban észlelt hibákat javítsuk. Köszönhetően a sok hibajelentésnek a játékosoktól, a bugok listája egészen rövid.
A legfontosabb azonban:
ÉRKEZNEK A 60HZ-ES SZERVEREK!
A Ubisoft az Operation Health óta ígérgeti, most azonban úgy érzik, elég stabillá vált a rendszer, hogy a live szerverekre is átültessék. Természetesen a tesztelés itt még nem ér véget, a fejlesztők továbbra is várják a visszajelzéseket a játékosoktól, hogy mennyire működik, vagy épp nem működik az új update.
További hibajavítások is érkeztek természetesen, melyeket Ti, a játékosok jelentettek a fejlesztők felé. Ezekről bővebben itt olvashattok.
Ha minden igaz, és hihetünk a Ubisoft-nak, a frissítés még a mai napon, december 14-én életbe lép az élő szervereken, minden platformon!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!