Sok hasznos parancs létezik a CS:GO-ban az FPS növelésére, de azt álmunkban sem gondoltuk volna, hogy a "cl_drawhud 0" a legjobb közülük!
Az FPS örök probléma a CS:GO játékosok életében. Lehet beton, vagy potato a PC-d, ez mindig fejtörést fog okozni, az tuti.
Éppen ezért a játékosok a legkülönbözőbb technikákat és console parancsokat nyomozták már ki az évek során, hogy egy kis pluszhoz jussanak. De arra eddig senki nem gondold, hogy a HUD és a célkereszt vajon mennyit visz el?!
Merthogy bizony viszi, sőt joggal mondhatjuk hogy zabálja az FPS-t, akár 50 FPS is múlhat rajta!
Kedvenc nyomozónk, 3kliksphilip vette a fáradtságot és utána járt, mi a különbség a “cl_drawhud 0” és a fullos HUD között? Az eredmény magáért beszél, szóval öveket becsatolni:
Saját configján 10%-ot, vagyis kb 30 FPS-t bukik minden meccsen a HUD miatt!
Az egyes elemeket külön is megvizsgálta. Úgyhogy itt a lehetőség eldönteni, egy kis plusz FPS érdekében hajlandóak vagytok-e lemondani bármelyikről is ezek közül:
Célkereszt: enélkül mondjuk elég nehéz lesz lőni, de sajnos ez is befolyásolja az FPS-ünket. Nem vészes persze, ennek kb maradnia kell:
Viewmodel: a kezünkben lévő fegyver megjelenítése már más, ez egyáltalán nem szükséges a játékhoz. Kitakarja a képet, eszi az FPS-t, szóval akinek megy nélküle, már veheti is ki:
Radar: Nagyon hasznos tud lenni, de akinek nincs elég FPS-e, talán ezt érdemes legelőször kivenni. Hatalmas áldozat, de 4% az 4%, nincs mese:
Természetesen 3kliksphilip nem állt meg a felszínnél. Mélyére ásott a dolognak CPU és GPU fronton is, és Benchmark teszteket is futtatott a téma kapcsán. Teljes kutatását 6 percben az alábbi videó tartalmazza:
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!