A fejlesztők szerint ez volt a játék eddigi legjobb éve.
Lassan mindenki elvonul a jól megérdemelt ünnepi pihenőjére: így tesznek majd hamarosan a Psyonixnál is, mielőtt azonban erre sor kerülne, a Rocket League vezető dizájnere, Corey Davis megosztott velünk egy visszatekintést a 2017-es évre a játék hivatalos oldalán.
A legfontosabb gondolat egyetlen mondatban összefoglalható: ez volt a Rocket League történetének eddigi legjobb éve. A 2015-ös megjelenés óta több mint 38 millióan próbálták már ki a játékot, ez idő alatt pedig több mint kétmilliárd mérkőzést játszottak le. Az idei év emellett több fontos mérföldkövet is tartogatott:
- Kínába is eljutott a játék.
- Megjelent a Nintendo Switch verzió.
- Tovább nőtt az érdeklődés a Rocket League esport és az RLCS iránt.
A Psyonix csapata természetesen tisztában van azzal, hogy még van hova fejlődni. Davis beszélt a jövőre vonatkozó tervekről is:
- Még mindig előfordulnak problémák a szerverekkel, így ezek teljesítményén mindenképpen tovább fognak javítani.
- Nem teljesen elégedettek az Xbox One verzióval, így ezen még csiszolni fognak.
- Jövő év elején érkezik a játékon belüli Tournament mód bétatesztje.
- Át fogják dolgozni a fejlődési rendszert, hogy az XP értékesebb legyen.
A fentieken túl természetesen egyéb új kényelmi és tartalmi funkciókon is dolgoznak, amiket Davis nem részletezett. Az azonban jól látszik, hogy a Rocket League él és virul, a készítők pedig a 2018-as esztendőben sem fogják elhanyagolni a rajongókat. Úgy legyen!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!