Counter Strike

64 Tick? Már a profiknak is szemet szúrt a Valve logikája


Egyre kevésbé hihető, hogy a Valve-ot annyira érdeklik a játékosok fps-e.

A Global Offensive legnagyobb újítása egyértelműen a Matchmaking volt, korábban nem tudtunk egy kattintásra gyakorlatilag wart keresni, ezért az élményért először csapatot kellett találni, majd szervert bérelni, végül pedig hirdetni különböző platformokon (pl: mIRC). Mire találtál egy csapatot és egy ellenfelet, az közel sem 2 perc volt, de annak a rendszernek is megvolt a maga varázsa, ezért tartják sokan a régi motorosok közül az MM-et a CS rákjának.

SEMPHIS, a Splyce játékosa sem érti, hogy mire törekszik jelenleg a Valve:

“A Valve azt mondta, hogy azért nem 128 tickesek az MM szervereik, mert a legtöbb casual játékos nem tudná kihasználni többet, mint 64 tick. Szóval az alkalmi játékosok gépe gyenge, szóval új pályákat csinálnak, hogy még rosszabbul fusson a játék és soha sem optimalizálják az fps-t.”

Aki aktívan CS-zik, az valószínűleg költött az elmúlt években valamennyit a gépére, így a Valve állítása, mi szerint “nem tudnák a játékosok kihasználni a 128 ticket”, idejétmúlt. Ha tényleg mindent megtennének, akkor megoldható lenne, hogy opcionálissá tegyék a meccs keresése előtt a tick választásának lehetőségét. Így akinek gyenge gépe van, az nyugodtan maradhatna a 64 tickes szervereken, akinek pedig ott lapul az i5/i7, netalán Ryzen a gépében, az pedig nyugodt szívvel mehetne a 128 tickes szervereken, miért olyan nehéz megoldani ezt?

A Source 2 megoldást jelenthetne az fps problémákra, főleg az erősebb gépek esetén jönne jól és jelentene nagyobb pluszt, mivel a jelenlegi 32 bites motor kódja már nem igazán tudja kiaknázni az újabb processzorok, videókártyák teljesítményét, de főleg a több szálas optimalizáció tenne jót a játéknak, mivel jelenleg maximum 4 szálat képes kezelni a Source motorja.

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva